Święty Mikołaj w roli… porywacza w kontrowersyjnej reklamie rosyjskiego banku

Święty Mikołaj w roli… porywacza w kontrowersyjnej reklamie rosyjskiego banku
Czy święty Mikołaj zawsze musi pokazywać uśmiechniętą twarz? Moskiewski Bank Kredytowy pokazuje go w zupełnie innej odsłonie.
O autorze
1 min czytania 2016-12-22

Dziwna, niekonwencjonalna reklama pokazuje Mikołaja próbującego nauczyć samotną matkę, jak być lepszym rodzicem poprzez porwanie kobiety i „przeciągnięcie” jej przez dzikie zakątki świata.

Zapierające dech w piersiach zdjęcia pięknych miejsc, niestety nie rekompensują mocnego przekazu reklamy. W rosyjskich mediach zawrzało, kiedy reklama miała swoją premierę, zyskała ona swoich zwolenników, ale także wielu przeciwników.

„Nadszedł czas, aby pomyśleć o tym, co istotne” to slogan końca kampanii, ale czy aby na pewno przekaz został przez wszystkich dobrze odebrany?

Szef Centrum Kryzysowego Psychologii dla kobiet i dzieci w Rosji skomentowała reklamę: ”Kocham dobrą reklamę. Popieram kreatywności. Ale to jest coś innego. To jest szkodliwe dla naszego społeczeństwa, a nikt z nas tutaj, w centrum kryzysowym nie będzie zaskoczony, jeśli film rzeczywiście zainspiruje kogoś, aby w ramach prezentu na Boże narodzenie dać kobiecie lekcję dobrego macierzyństwa.”

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

A Wy, co o niej myślicie?

PS Bardzo podobna reklama, dotykająca trudnych tematów 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się