Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Interaktywna Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska już dostępna

IAB Polska po raz piąty opublikował Mapę Podmiotów Internetowych, która od lat stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital. W tym roku wprowadzono ważne udogodnienie.
O autorze
1 min czytania 2016-12-22

Mapa jest interaktywna, dzięki czemu nawiązanie kontaktu z potencjalnymi dostawcami usług stało się jeszcze łatwiejsze.  

Mapa stanowi usystematyzowane kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym.

W odpowiedzi na dynamiczną sytuację branży, aktualizowana jest każdego roku. O intensywnym rozwoju rynku digital świadczy również sukcesywnie rosnąca liczba zgłaszających się firm. Edycja 2016/2017 zawiera 377 logotypów – najwięcej od początku istnienia projektu.

W tym roku wprowadzono ważne udogodnienie – Mapa jest interaktywna.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oznacza to, że po kliknięciu w logotyp wybranej firmy zostaniemy przeniesieni bezpośrednio na stronę naszego potencjalnego partnera.

Główną ideą przyświecającą piątej edycji Mapy Podmiotów Internetowych było maksymalne ułatwienie kontaktu z odpowiednimi firmami branży digital, dlatego wszystkie umieszczone na niej logotypy są klikalne. To wciąż jedyny na taką skalę projekt, który stanowi nie tylko bazę wiedzy o polskim rynku internetowym, ale jest także platformą kontaktową między usługodawcami a usługobiorcami z branży – podkreśla Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dzięki przejrzystym kategoriom Mapa umożliwia szybkie znalezienie wykonawcy usług z wybranego obszaru digital. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Logotypy marek zostały klarownie pogrupowane w 6 głównych kategorii, dzięki którym w prosty sposób znajdziemy partnera na każdym etapie tworzenia kampanii marketingowej – począwszy od kreacji reklamowej, poprzez wykorzystanie odpowiednich narzędzi i zakup powierzchni reklamowej, analizę kampanii, aż po sprzedaż i usługi.

Główne kategorie to:

  • Kreacja i realizacja

  • Narzędzia

  • Powierzchnie Reklamowe

  • Analizy

  • E-commerce

  • Usługi

Logotypy na Mapie Podmiotów Internetowych 2016/2017 ułożone zostały według kolejności nadsyłanych zgłoszeń. Firmy miały możliwość wyboru kategorii oraz umieszczenia w nich dowolnej liczby logotypów.

Mapę Podmiotów Internetowych 2016/2017można pobrać tutaj.