Agencja Plej podsumowuje finał Projektu Klub marki Ballantine’s

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Plej podsumowuje finał Projektu Klub marki Ballantine’s

W ekskluzywnym wnętrzu, na 5. piętrze Domu Handlowego Vitkac, odbyła się impreza TRUE MUSIC wieńcząca drugą edycję Projektu Klub. W role gospodarzy wcielili się ambasadorzy projektu – Tomson i Jankes, którym nie zabrakło zakręconych pomysłów i niespożytych pokładów energii.

Agencja Plej odpowiadała za produkcję i realizację finałowej imprezy Projektu Klub, która odbyła się 3 grudnia, a także za produkcję filmu podsumowującego to wydarzenie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Projekt Klub 2.0 to druga edycja akcji Ballantine’s, w której uczestnicy mogli wygrać zorganizowanie imprezy według swojego pomysłu i zostać szefem klubu. Podczas finałowej odsłony wydarzenia, gospodarzami imprezy zorganizowanej pod nazwą TRUE MUSIC, zostali ambasadorzy projektu - Tomson i Jankes. Na scenie pojawiła się też jedna z najbardziej utalentowanych i charyzmatycznych młodych, polskich wokalistek, finalistka The Voice of Poland – Ania Karwan. O najlepszą muzykę i odpowiedni nastrój zadbali znani warszawscy DJ’e - Def Wave, DJ Hubson oraz DJ Romi. Gwoździem imprezy stał się wspólny set DJ’ski ambasadorów Projektu Klub – Tomsona oraz Jankesa, z którymi wystąpili również goście specjalni - znani z Afromental: Baron oraz Torres. Podczas imprezy dołączył do nich także, zakręcony na punkcie hip-hopu, jazzu i r’n’b, Frenchy.

Koncept kreatywny Pojektu Klub stworzyła agencja Mullenlowe, za działania komunikacyjne odpowiadała agencja MSL Group, a realizacją finałowego eventu zajęła się agencja marketingu zintegrowanego Plej. Do zadań Plej należało stworzenie klubowej atmosfery w ekskluzywnym wnętrzu Domu Handlowego Vitkac, koordynacja współpracy z gośćmi specjalnymi imprezy, a także cała logistyka związana z obsługą gości wydarzenia, którzy zapisywali się na nie za pośrednictwem internetu. W ramach współpracy z marką Ballantine’s, Plej odpowiadała również za materiały graficzne oraz produkcję filmów podsumowujących imprezę finałową Projektu Klub.

Za współpracę z Wyborowa Pernod Ricard i obsługę wydarzeń dla marki Ballantine’s odpowiada Olga Brzozowska – project manager w Plej.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij