Tesco Polska przekaże 750 000 zł lokalnym społecznościom

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tesco Polska przekaże 750 000 zł lokalnym społecznościom

2 stycznia 2017 roku ruszyła druga edycja programu „Decydujesz, pomagamy” realizowanego przez Tesco Polska ze wsparciem Fundacji Tesco Dzieciom. Sieć handlowa przekaże 750 000 zł na wsparcie lokalnych społeczności w całej Polsce.

„Decydujesz, pomagamy” to polska edycja programu, który obejmuje cztery państwa w Europie Środkowej – Polskę, Czechy, Węgry i Słowację. W Polsce na rzecz inicjatyw społecznych zostanie przekazane 150 grantów o łącznej wartości 750 000 zł. Wszystkie organizacje pozarządowe, grupy nieformalne oraz spółdzielnie socjalne mogą wysyłać zgłoszenia do 31 stycznia 2017 r. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Założenia programu opracowane zostały w taki sposób, aby realnie wesprzeć lokalne społeczności

w działaniach na rzecz ich otoczenia. W tym celu Polska została podzielona na 145 mikroregionów. W każdym z nich przyznany zostanie grant w wysokości 5 000 zł na realizację najciekawszego projektu. Co ważne, o wyborze zwycięzców w poszczególnych okręgach zadecydują ich mieszkańcy w otwartych głosowaniach, które rozpoczną się w marcu we wszystkich sklepach Tesco. 

Jest to już druga edycja tego programu w Polsce. W 2016 roku aktywiści i organizacje pozarządowe otrzymały na swoje cele 800 000 zł. Dzięki tym środkom powstały różnorodne projekty – związane z promocją zdrowego stylu życia, edukacją, ochroną środowiska, rewitalizacją przestrzeni miejskiej i wiele innych. 

Pierwsza edycja programu przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Nie tylko ze względu na aktywizację mieszkańców i lokalnych społeczności, czego dowodem jest ponad 1000 zgłoszonych do programu projektów i aż 5,5 miliona głosów oddanych przez klientów Tesco – mówi Adam Manikowski, Dyrektor Zarządzający Tesco Polska. – Jesteśmy pod wrażeniem samych rezultatów, czyli 160 zrealizowanych projektów: różnorodnych, ciekawych, innowacyjnych, które zmieniły na lepsze swoje otoczenie i wspierały mieszkańców w realizacji ich pasji. Jestem pewny, że uczestnicy kolejnej edycji programu również pozytywnie nas zaskoczą. 

Program „Decydujesz, pomagamy” to kolejna inicjatywa Tesco Polska na rzecz lokalnych społeczności. Firma od lat konsekwentnie angażuje się w działania społeczne prowadząc programy edukacyjne (np. „Od uprawy do potrawy”) oraz podejmując wiele inicjatyw mających na celu walkę z marnowaniem żywności – od 2013 roku sukcesywnie przyłącza sklepy do programu przekazywania nadwyżek żywności dla potrzebujących.

Więcej informacji o programie „Decydujesz, pomagamy” można znaleźć na stronie internetowej: www.tesco.pl/pomagamy

 Za działania PR w ramach projektu odpowiada agencja Garden of Words.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij