Łukasz Skawiński dołącza do Media Impact Polska i obejmuje stanowisko kierownika sprzedaży programatycznej

2 stycznia 2017 roku Łukasz Skawiński objął stanowisko kierownika sprzedaży programatycznej w Media Impact Polska, biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.pl.
O autorze
1 min czytania 2017-01-03

Do głównych zadań Łukasza Skawińskiego należy koordynacja bezpośredniej sprzedaży powierzchni reklamowej przez platformy programatyczne w Grupie Onet – RAS Polska. Łukasz Skawiński koordynuje, tworzy nowe produkty oraz odpowiada za bezpośrednie ustalenia z reklamodawcami przy pomocy PMP (Private Market Place) oraz różnych platform SSP, z których Grupa korzysta. 

„Programmatic jest na tyle istotnym elementem w przychodach Grupy Onet RAS – Polska, że zdecydowaliśmy się na powiększenie zespołu oraz przypisanie dedykowanych kierowników do poszczególnych obszarów. Wierzymy że Łukasz jest idealną osobą na stanowisko odpowiedzialne za bezpośrednie relacje z Klientami poprzez platformy programatyczne. Dzięki swojemu doświadczeniu, wiedzy oraz zaangażowaniu wesprze nas w bieżącej pracy oraz odpowie na zapotrzebowanie Klientów” – tłumaczy Marcin Olszewski, dyrektor sprzedaży programatycznej Media Impact Polska.

Poprzednio Łukasz Skawiński związany był z Hcore (platforma DSP Grupy Adpilot), gdzie odpowiadał za rozwój produktu oraz platformy. Wcześniej pracował m.in. w Adexon’ie i IDMnet, gdzie piastował stanowisko dyrektora sprzedaży agencyjnej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj