Zanim zatrudnisz fachowca, sprawdź jego badania wzorku (Reklama Dnia)

Zanim zatrudnisz fachowca, sprawdź jego badania wzorku (Reklama Dnia)
Kiedy do położonej w idyllicznej, prowansalskiej wsi we Francji właściciel zamku zaprasza hydraulika, by ten naprawił uszkodzony kocioł, dzieją się złe rzeczy. A „trzeba było...”.
O autorze
1 min czytania 2017-01-09

Spot pokazuje niedowidzącego fachowca, który stawił się do drenażu uszkodzonego kotła, z katastrofalnymi, jednak, skutkami. Zamiast naprawy kotła, zobaczyć mogliśmy dramatyczny drenaż beczki wina z 1921 roku. 

Reklama ma promować nowy system rezerwacji online, brytyjskiego salonu optycznego. Spot został wyreżyserowany przez Daniel Kleinman, który wcześniej nadzorował reklamy Specsavers. 

PS 

W ubiegłym roku mogliśmy zobaczyć spot pt. Specsavers Fawlty Car, featuring John Cleese #shouldve, który po zaledwie 5 dniach od publikacji, zgromadził ponad 606 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz aż 3 miliony wyświetleń i blisko 20 tysięcy share’ów na Facebooku. Scenariusz spotu napisany został przez wewnętrznych copywriterów Specsavers we współpracy z Cleesem i nawiązuje do jednej z zabawniejszych scen, które pojawiły się w serialu Hotelu Zacisze.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS 2

Poniżej możecie zobaczyć inne reklamy od Specsavers. Największe echo, jednak przyniosła reklama pt. „Sauna”, w której zobaczyć mogliśmy Gordona Ramsey’a

Słuchaj podcastu NowyMarketing



NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się