Czarniak ma ponad 5-letnie doświadczenie w realizacji działań z zakresu komunikacji produktowej i korporacyjnej. Przez ostatnie dwa lata był związany z Hoop Polska, gdzie jako PR Manager odpowiadał za media relations, planowanie i realizację strategii PR, a także komunikację wewnętrzną firmy. Wcześniej przez 3 lata pracował w Grupie SPOMLEK na stanowiskach młodszego specjalisty oraz specjalisty ds. public relations, zajmując się komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną. W WALK PR jako Account Manager będzie odpowiedzialny za obsługę klientów z segmentów, takich jak FMCG, retail czy nieruchomości.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024