Opcom dla Nutricia Medyczna Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Opcom dla Nutricia Medyczna Polska

W połowie stycznia 2017 wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej dla NUTRICIA Medyczna, zrealizowana przez agencję reklamową OPCOM.

W ramach kampanii edukacyjnej „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”, agencja przygotowała strategię i kreację kampanii w tym: spot telewizyjny, kampanię VOD, kampanię display, stronę kampanii (posilkiwchorobie.pl), prasę, materiały POS (standy, plakaty, wobblery, ulotki) oraz kreacje do kampanii PR. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania dla NUTRICIA Medyczna jest kampanią całoroczną. Pierwsza odsłona kampanii dotycząca chorób onkologicznych, odbyła się w 2016 roku. Tegoroczna kampania dotyczy chorób neurologicznych i będzie trwała z przerwami do czerwca 2017 roku. Spot telewizyjny będzie można zobaczyć w kanałach TVP oraz Grupy TVN. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij