Media People: nowy dom mediowy z usługami konsultingu marketingowo-biznesowego

Media People to autorski projekt Weroniki Szwarc-Bronikowskiej i Michała Polańskiego, związanych z branżą mediów od ponad 20 lat. Partnerzy stworzyli dom mediowy z zakresem usług poszerzonych o konsulting marketingowy i biznesowy.
O autorze
1 min czytania 2017-01-17

Doświadczeni eksperci wesprą swoją wiedzą przedsiębiorców z sektora MSP. 

Media People świadczy kompleksowe usługi związane z tworzeniem i realizacją zintegrowanych kampanii mediowych – od etapu pogłębionej analizy i strategii oraz planowania i zakupu rekomendowanych mediów aż do monitoringu i ewaluacji. Dzięki przynależności do międzynarodowej sieci niezależnych podmiotów marketingowych CAN (Communication Affiliate Network), Media People ma możliwość koordynowania kampanii na 16 rynkach regionu CEE. Doradztwem i obsługą klientów zajmie się zespół specjalistów pracujących wcześniej w mediach oraz sieciowych i niesieciowych domach mediowych. 

To jednak nie wszystko. Efektem wieloletnich obserwacji i doświadczeń twórców Media People jest poszerzenie oferty firmy o konsulting marketingowo-biznesowy. – Nawet najlepiej przygotowana kampania będzie nieskuteczna lub niewystarczająco dobra, jeśli inne obszary działania przedsiębiorstwa nie są do niej odpowiednio przygotowane, na poziomie produktu, ceny, dystrybucji, „półki”, czy wsparcia sprzedaży – mówi Weronika Szwarc-Bronikowska, wiceprezes zarządu ds. strategii i rozwoju. – Będziemy przekonywać klientów, że myślenie o rekomendacji mediów wyłącznie w kontekście „tabelki kosztowej” jest myśleniem krótkofalowym i nie przyczynia się do rozwoju firmy. Chcemy inicjować i realizować zintegrowane działania w obrębie całego przedsiębiorstwa, zarówno przed, w trakcie, jak i po kampanii – dodaje. 

Działaniami konsultingowymi związanymi m.in. ze wsparciem i aktywizacją sprzedaży czy tworzeniem długofalowych strategii marketingowych zajmie się zespół praktyków biznesu z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych korporacjach i czołowych firmach doradczych. – Przedsiębiorcy z sektora MSP mają bardzo często utrudniony dostęp do wysoko wykwalifikowanych ekspertów, z których usług korzystają duże firmy. Dzieje się tak głównie ze względów finansowych. Chcemy, by wiedza tej klasy specjalistów była dostępna także dla mniejszych polskich przedsiębiorstw, stąd pomysł na stworzenie społeczności ekspertów, którzy dzieląc się swoją wiedzą wesprą rozwój firm z sektora MSP – mówi Michał Polański.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji: www.mediapeople.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing