Value Media wygrywa budżet na fullservice`ową obsługę marek Hochland Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Value Media wygrywa budżet na fullservice`ową obsługę marek Hochland Polska

Po wieloetapowym przetargu Value Media (Group One) wygrywa przetarg na kompleksową obsługę marek Hochland Polska we wszystkich kanałach komunikacji on i offline. Umowa ma charakter długofalowy i obejmuje strategiczne planowanie i zakup mediów.

- Zaproponowana przez Value Media strategia najlepiej adresuje wyzwania i cele postawione markom Hochland i Almette oraz co równie ważne jest optymalna  kosztowo. Poza tym agencja przekonała nas swoim innowacyjnym podejściem do komunikacji mediowej i umiejętnością szybkiej i skutecznej adaptacji nowych trendów do prowadzonych kampanii. Właśnie takiego partnera szukaliśmy. – komentuje Rafał Masiak, Dyrektor Marketingu Hochland Polska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij