Współpraca Dakea z 180heartbeats+JUNGv.MATT

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Współpraca Dakea z 180heartbeats+JUNGv.MATT

Agencja 180heartbeats+Jung von Matt wprowadza na rynek markę Dakea, producenta okien dachowych na rynek.

W ramach współpracy agencja przygotuje identyfikację wizualną dla brandu i projekt strony internetowej. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja opracuje także: prezentację sprzedażową na iPada, projekty bloga eksperckiego, fan page’a i kanału na YouTube, oprogramowanie i projekt interaktywnych materiałów POS.

Działania reklamowe będą prowadzone na rynkach: polskim, angielskim, czeskim, słowackim, węgierskim i rumuńskim. 

Za realizację filmów prezentujących techniki sprzedaży bazujące na metodach Cialdiniego, odpowiada dom produkcyjny f25. Gotowe materiały łączą zdjęcia filmowe i efekty postprodukcyjne. Reżyserem został wybrany Tomasz Matuszczak. Cały projekt został zrealizowany w ciągu zaledwie dwóch dni zdjęciowych.

Materiały making of kampanii: 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij