L’Oréal inwestuje w polski start-up Cosmose

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
L’Oréal inwestuje w polski start-up Cosmose

Grupa L’Oréal ogłosiła pięć pierwszych start-upów technologicznych, które otrzymają od firmy wsparcie w ramach programu prowadzonego wspólnie Founders Factory – inkubatorem firm z branźy digtial – programem Beauty.

Jedną z firm, w które zainwestuje L’Oréal, jest Cosmose założona przez Mirona Mironiuka. Dzięki pomysłowi przedsiębiorcy możliwe jest kierowanie reklam on-line do klientów sklepów stacjonarnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W maju 2016 roku L’Oréal ogłosił początek współpracy z Founders Factory – akceleratorem i inkubatorem start-upów technologicznych działającym w Londynie. W jej ramach L’Oréal oraz Founders Factory co roku wesprą rozwój pięciu dobrze zapowiadających się początkujących start-upów oraz wspólnie stworzą dwa nowe przedsiębiorstwa. Do pierwszej edycji projektu zgłosiło się 180 zdolnych i zmotywowanych przedsiębiorców z całego świata (między innymi z Niemiec, Litwy, Słowenii, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych). 

Po emocjonującym finale, który odbył się w głównej siedzibie L’Oréal, do sześciomiesięcznego programu akceleracyjnego wybrano 5 start-upów, w tym polską firmę Cosmose, założoną przez Mirona Mironiuka. Firma wykorzystuje zaawansowane technologie lokalizacji, które pozwalają sprzedawcom na kierowanie reklam on-line do klientów sklepów stacjonarnych. To jedna z pierwszych firm na świecie, która wpadła na pomysł takiego rozwiązania. Cosmose działa obecnie w Szanghaju i Hong Kongu i odniosła już znaczące sukcesy na rynku azjatyckim. 

L’Oréal nie tylko zainwestuje w Cosmose i pozostałe cztery wybrane start-upy, ale wspólnie z Founders Factory będzie także wspierać ich rozwój. Wewnętrzny zespół 60 ekspertów ds. cyfrowych Founders Factory, z których wielu to odnoszący sukcesy przedsiębiorcy, udzieli praktycznego i operacyjnego wsparcia oraz zapewni opiekę mentorską. L’Oréal wniesie natomiast do projektu wiedzę ekspercką, dostęp do zespołów marketingowych, badań i innowacji oraz ekosystemu. 

Wierzymy, że otwarte innowacje staną się kluczem do odkrycia nowych, przełomowych pomysłów, a także do wspólnego stworzenia usług, które spełnią wymagania naszych klientów. Cieszymy się, że będziemy mogli wspierać kolejne pokolenie przedsiębiorców oraz że przyspieszymy ich rozwój poprzez dzielenie się wiedzą ekspercką z branży kosmetycznej – tłumaczy Lubomira Rochet, dyrektor ds. cyfrowych w L’Oréal 

Pozostali laureaci programu Beauty, w które zainwestuje L’Oréal, to:

  • InsitU – spersonalizowana i naturalna pielęgnacja skóry stworzona przez ekspertów i dostępna online. Start-up założony przez dr Marię Salichou, grecką naukowiec, która uzyskała doktorat w zakresie medycyny nuklearnej na Uniwersytecie Oksfordzkim i posiada ponad 10-letnie doświadczenie w biotechnologii i opiece zdrowotnej.

  • Preemadonna – urządzenie Preemadonna's Nailbot oraz towarzysząca mu aplikacja, które stworzyła Pree Walia ze Stanów Zjednoczonych, pozwalają użytkownikom na zaprojektowanie wzorów i wydrukowanie ich na paznokciach przy pomocy telefonu, a to wszystko w ciągu kilku sekund. Do testowania Nailbota zgłosiło się już 30 tysięcy chętnych.

  • Tailify – londyński start-up Tailify, którego założycielami są Fredrik Segerby ze Szwecji oraz Didrik Svendsen z Norwegii, łączy znane marki z influencerami w mediach społecznościowych, pozwalając im na prowadzenie wspólnych kampanii. Influencerzy mogą śledzić, rozpowszechniać i monetyzować stworzone treści.

  • Veleza – społeczność entuzjastów piękna, którzy pomagają użytkownikom znajdować produkty najlepiej odpowiadające ich potrzebom, służą inspiracją, poradami, a także zamieszczają recenzje produktów w czasie rzeczywistym. Aplikację stworzył litewski przedsiębiorca Martynas Nikolajevas.

Program Beauty doskonale wpisuje się w strategię Grupy L’Oréal, która z jednej strony stawia na rozwój w obszarze digital oraz e-commerce, a z drugiej jest liderem innowacji w branży kosmetycznej. L’Oréal wykorzystuje najnowocześniejsze technologie i stale inwestuje w badania naukowe, by lepiej odpowiadać na potrzeby konsumenckie oraz kreować trendy w branży.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij