Finał RE:PL 2016

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Finał RE:PL 2016

Od 1. do 10. lutego trwa ostatni etap tegorocznej edycji plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku 2016 organizowanego przez Branding Monitor. Jury składające się ze znanych osobowości w świecie brandingu, a także czytelników portalu, wyłoniło finałową dziesiątkę, która walczy o tytuł w głosowaniu.

Głos może oddać każdy, dlatego warto zapoznać się z finalistami i wskazać swojego faworyta. Można to uczynić na oficjalnej stronie plebiscytu lub bezpośrednio.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wyniki plebiscytu poznamy po zakończeniu głosowania. Oprócz tytułu Najlepszego Polskiego Rebrandingu Roku 2016 przyznane zostaną także dwie niezależne nagrody wyróżnienia – jedna od Jury, a druga od organizatora.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij