Jak dotrzymać kroku młodym mamom nawet w środku nocy, czyli o komunikacji marki Tygryski w social mediach

Ponad 4 tysiące mam Tygrysków jest dostępnych online o 4.00 w nocy. Właśnie wtedy budzą się, aby nakarmić dziecko, zaradzić kolce, utulić do snu. Drugą ręką surfują po sieci: szukają towarzystwa, wsparcia, możliwości ekspresji. Wiele z nich wchodzi na fanpage Nasze Tygryski.
O autorze
1 min czytania 2017-02-06

Nasze Tygryski generują bardzo lekki typ kontentu. Nie pouczają, nie naciskają na podążanie określoną, „jedynie słuszną” drogą. To fanpage parentingowy marki produkującej naturalne, kukurydziane chrupki dla dzieci, które mogą być pierwszą przekąską malucha. Dlatego wraz z młodymi mamami celebruje ona różne „pierwsze razy”: pierwszy ząbek, pierwsze słowo czy pierwszy kroczek. To miejsce w internecie, gdzie uświęca się macierzyństwo z całym słodko-gorzkim ładunkiem.

Jak przez kanał marki w social mediach maksymalnie zbliżyć się do młodych mam?

 

Kiedy marka jest blisko konsumenta

Twój dzielny maluch stracił mleczaka? A może nie toleruje glutenu? Jakie jest ulubione słowo Twojego małego Tygryska? Jak ma na drugie imię? Z którą z bajkowych postaci się utożsamia? Kiedy samodzielnie nauczył się spać? Nasze Tygryski są bardzo blisko konsumentek, które uwielbiają wchodzić w interakcję z marką i opowiadać o życiu ze swoimi dziećmi. Forma głosowań za pomocą emotikon pozwala na szybkie i spontaniczne wyzwalanie reakcji. Prostota komunikatu jest kluczem do zacieśnienia relacji z użytkowniczkami kanału oraz buduje machinę wsparcia dla młodych mam.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kiedy marka jest na bieżąco z zachowaniami konsumenta w sieci

Po analizie obecności w social mediach fanek Naszych Tygrysków, która wykazała spory ruch w samym środku nocy, jako pierwszy fanpage parentingowy w Polsce zdecydowaliśmy się na stworzenie cyklu postów nocnych. Co się za nimi kryje? Konkursy, specjalne tygryskowe kołysanki czy interaktywne głosowania między północą a 3.00 lub 4.00 nad ranem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

Akcentowanie mocnych stron produktu

Flagowym produktem w portfolio Tygrysków marki TBM są naturalne chrupki kukurydziane pozbawione GMO, glutenu i soli. Jest to produkt w 100% polski. Chrupki idealnie nadają się na pierwszą przekąskę dla malucha, który dopiero co wykształcił umiejętność żucia. Dzięki komunikacji w social mediach Tygryski zaistniały w świadomości mam jako bezpieczny produkt dla maluszków. Świat marki został przedstawiony jako kraina, w której krnąbrne, skore do wybryków dzieci zyskały miano Tygrysków, co mamy przyjęły z ogromnym entuzjazmem. Świadczy o tym choćby liczba nadesłanych zdjęć dzieciaków z radością zajadających Tygryski w kostiumach przedstawiających te wielkie koty.

Obecnie (luty 2017) profil Nasze Tygryski jest w pierwszej dziesiątce fanpage’ów w kategorii „przekąski” według wskaźnika zaangażowania na Sotrenderze.

Strategię i kreację do komunikacji w social mediach marki Tygryski realizuje agencja Schulz brand friendly.

 

Autor:

Agata Fedczyszyn
Social media specialist, Schulz brand friendly