eStoreMedia dla Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska

Firma Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska nawiązała współpracę z eStoreMedia, dostawcą innowacyjnych rozwiązań wspierających marki w ich obecności w Internecie, szczególnie w obszarze e-commerce.
O autorze
1 min czytania 2017-02-07

Od grudnia 2016 r. Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska korzysta z systemu eStoreCheck, który jest najpełniejszym rozwiązaniem online umożliwiającym bieżący monitoring sprzedaży w sieci.

Nasz system umożliwia Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska pełne wykorzystanie możliwości e-commerce. Dane takie jak dostępność produktów, ich ceny oraz wysokość promocji będą dostępne dla Pierre Fabre zawsze. Ponadto dzięki rozwiązaniu eStoreCheck możliwe stanie się sprawdzanie jak w wynikach wyszukiwania plasują się produkty tej marki oraz czy mają odpowiednio wysoką ocenę. Wszystkie te parametry będą na bieżąco monitorowane w największych polskich aptekach internetowych – podkreśla Jakub Gruszczyński, dyrektor odpowiedzialny w eStoreMedia za rozwiązania badawcze. 

eStoreMedia współpracuje z Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska w zakresie monitoringu m.in. takich marek, jak Elancyl, Klorane oraz Avène.

Nawiązanie współpracy z eStoreMedia umożliwiło nam codzienne monitorowanie dostępności zarówno naszych produktów, jak i tych konkurencyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie bardzo szybko podejmować działania nakierowane na efekt w konkretnych sklepach internetowych. Ponadto badanie opinii naszych klientów pozwala nam na ciągłe ulepszanie naszego portfolio– zaznacza Paweł Niechciał, Digital Manager w Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

eStoreMedia to dynamicznie rozwijająca się firma badawczo-konsultingowa wspierająca klientów w obszarach e-commerce oraz social media. Funkcjonuje od 2009 roku, obsługując dużych, międzynarodowych klientów z listy Fortune 500 w ponad 30 krajach. Główne produkty firmy to zarządzanie procesem tworzenia i dostarczania contentu produktowego do sklepów internetowych, audyt dostępności i konkurencyjności marek w sklepach internetowych oraz badanie ścieżki zakupowej nabywcy w internecie. Do klientów firmy należą m.in. P&G, Nestle, Nike, Philips i Microsoft.

Słuchaj podcastu NowyMarketing