Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Palisz śmieci? Możesz fest wkurzyć sąsiada”. Jak Franciszek Pieczka radzi sobie ze smogiem?

„Palisz śmieci? Możesz fest wkurzyć sąsiada”. Jak Franciszek Pieczka radzi sobie ze smogiem?
Od jakiegoś czasu cała Polska żyje sprawą smogu. Media na każdym kroku informują nas o wzrastającym stężeniu zanieczyszczenia powietrza, nie tylko w wielkich miastach. Temat smogu nie jest obojętny również Franciszkowi Pieczce!
O autorze
1 min czytania 2017-02-08

Spot zrealizowany przez EXA Studio to kolejne z działań w ramach akcji „Gmina z dobrą energią”. Kampania stworzona jest przez Związek Gmin i Powiatów Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego w ramach walki ze smogiem. Spot ma zakończyć społeczne przyzwolenie  na spalanie śmieci.

„Nie truj sąsiada” – to nazwa nowego spotu informacyjnego. Franciszek Pieczka w roli sąsiada, którego interesuję to, co dzieje się wokół niego, daje nam wyraźny sygnał do działania.

„Myśl człowieku” bo według twórców kampanii smog zabija rocznie 45 tys. Polaków!

W ramach akcji ponad 300 tysięcy zawieszek, które widzimy w spocie, trafi do mieszkańców z 28 gmin i powiatów z terenu Subregionu Zachodniego województwa śląskiego, które biorą udział w projekcie „Gmina z (dobrą) energią”. Akcja dofinansowana jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co sądzicie o takich działaniach?

źródło: Facebook/EXA

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jakiś czas temu Narodowe Centrum Kultury prezentowało kampanię  społeczno-edukacyją „Ojczysty – dodaj do ulubionych”. W spocie mogliśmy zobaczyć Mariana Dziędzieal recytującego tekst Molesty:

Więcej o tej kampanii przeczytacie → tutaj.