Spot zrealizowany przez EXA Studio to kolejne z działań w ramach akcji „Gmina z dobrą energią”. Kampania stworzona jest przez Związek Gmin i Powiatów Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego w ramach walki ze smogiem. Spot ma zakończyć społeczne przyzwolenie na spalanie śmieci.
„Nie truj sąsiada” – to nazwa nowego spotu informacyjnego. Franciszek Pieczka w roli sąsiada, którego interesuję to, co dzieje się wokół niego, daje nam wyraźny sygnał do działania.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Myśl człowieku” bo według twórców kampanii smog zabija rocznie 45 tys. Polaków!
W ramach akcji ponad 300 tysięcy zawieszek, które widzimy w spocie, trafi do mieszkańców z 28 gmin i powiatów z terenu Subregionu Zachodniego województwa śląskiego, które biorą udział w projekcie „Gmina z (dobrą) energią”. Akcja dofinansowana jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.
Co sądzicie o takich działaniach?
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
źródło: Facebook/EXA
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Jakiś czas temu Narodowe Centrum Kultury prezentowało kampanię społeczno-edukacyją „Ojczysty – dodaj do ulubionych”. W spocie mogliśmy zobaczyć Mariana Dziędzieal recytującego tekst Molesty:
Więcej o tej kampanii przeczytacie → tutaj.