Lojalność - dawniej i dziś

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lojalność - dawniej i dziś

Co sprawia, że ​​klienci stają się lojalni tylko wobec niektórych marek? Cóż, 83% z nich twierdzi, że na lojalność ma wpływ zaufanie, którym darzą markę, 86% wymienia sympatię. Jaki z tego wniosek?

To od sprzedawców i marketerów zależy czy klienci do nich wrócą! W epoce, w której ścieżka zakupowa klienta jest bardziej skomplikowana niż kiedykolwiek wcześniej, dotarcie do potencjalnego klienta może być trudnym zadaniem. Natomiast sposób na nakłonienie go do pierwszego, a następnie kolejnych zakupów można nazwać Świętym Graalem marketingu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na przestrzeni lat firmy z różnych branż na rozmaite sposoby nagradzały swoich najlepszych klientów. Warto spojrzeć w przeszłość, a także przyjrzeć się aktualnym inicjatywom w nadziei, że nauczymy się czegoś z tej bogatej historii budowania relacji.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij