Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Artur Brzęczkowski (Allegro): Internet to moje środowisko

Artur Brzęczkowski (Allegro): Internet to moje środowisko
Kolejną osobą, która zmierzyła się z naszą Marketingową 11 jest Artur Brzęczkowski, dyrektor marketingu Allegro.
O autorze
1 min czytania 2012-06-28

1. W marketingu internetowym najważniejsze są…

wyczucie czasu i potrzeb, obserwacja konkurencji i rynku, analizy, szybka i skuteczna reakcja oraz bycie w centrum zmian (Social, Local and Mobile trends).  

2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej marce skrzydeł, to…

kontrakt z Onetem. Nastąpił wówczas szybki przyrost rejestracji oraz wzrost znajomości marki.  

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…

wejście na rynek w Polsce silnego zagranicznego konkurenta o bardzo znanej marce i zrobienie wszystkiego, by go pokonać już na starcie.

4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to…

Pod Skrzydłami Allegro 2007.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…

nie do końca kampania, ale sposób w jaki w Polsce pojawiły się Google i Facebook, jak szybko zawładnęły rynkiem i zdobyły przewagę.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu to…

wykorzystanie social mediów, gier oraz aplikacji mobilnych do pozyskiwania jakościowego ruchu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing


7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…

m.in.  QR kody.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

zrozumienie celów i umiejętność wypracowania zgodnego i efektywnego produktu.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

Internetu. Preferuję Internet nad telewizję, książki nad film (czytam wyłącznie e-booki), recenzje lub opinie użytkowników nad pseudofachową literaturę; fotografuję lustrzanką, choć coraz częściej korzystam z aparatu w telefonie, mam mnóstwo aplikacji na każdą okazję i porę, słucham muzyki z sieci i zaczytuję się w forach oraz blogach tematycznych. Internet to moje środowisko…

10. Gdybym miał sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…

wprowadziłbym na rynek aplikację na smartfony, która wykorzystując ukryte znaki na koszulkach (użycie augmented reality) pokazywałaby na ekranie  telefonu w odmienny sposób jej właściciela, na wesoło – robiłaby zdjęcie i umieszczała je na portalach społecznościowych. Do tego kampania w TV, która pokazuje mechanizm zabawy: odkryj, co masz na koszulce i podziel się z innymi tą wiedzą. Media do wykorzystania to: TV, mobile i social. Koszulki byłyby dostępne w sprzedaży internetowej – wzory z markerami dostępne dla każdego, tak by można zrobić znajomemu niestandardowy prezent.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

lubię pracę w zespole, do którego się zaliczam, sprawia mi to ogromną przyjemność.