Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

HUAWEI na 40. miejscu wśród najbardziej wartościowych marek na świecie

HUAWEI globalny lider rozwiązań technologii informacyjno-komunikacyjnych awansował na 40. pozycję najbardziej wartościowych marek na świecie w tegorocznej edycji badania Brand Finance Global 500.
O autorze
1 min czytania 2017-02-13

Według najnowszego raportu, marka Huawei osiągnęła na początku 2017 roku wartość ponad 25 mld dolarów (+25% r/r), co zapewniło jej 40. miejsce w globalnym zestawieniu (w 2016 r. była to 47. pozycja). 

Awans o 7 miejsc w porównaniu z ubiegłym rokiem pokazuje jak bardzo dynamiczny jest rozwój Huawei na światowych rynkach. Tak wysoka lokata w globalnym zestawieniu potwierdza też silną pozycję marki Huawei wśród dostawców ICT na świecie. Osiągnięcia dwóch ostatnich dekad to zasługa długofalowej strategii rozwoju realizowanej łącznie już w 170 krajach. Podstawą światowego sukcesu Huawei jest rozwój innowacyjnych technologii. Jest to możliwe dzięki wysokim nakładom na badania i rozwój. Firma co roku przeznacza ponad 10% swojego dochodu właśnie w ten obszar. 

Każdego roku Brand Finanse przeprowadza badanie tysiąca największych światowych marek, wybierając 500 najpotężniejszych i najbardziej wartościowych. Raport Brand Finance Global 500 obok najbardziej wartościowych marek prezentuje zestawienie tych najsilniejszych z uwzględnieniem lojalności klientów, reputacji marki oraz jej kondycji finansowej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj