Według najnowszego raportu, marka Huawei osiągnęła na początku 2017 roku wartość ponad 25 mld dolarów (+25% r/r), co zapewniło jej 40. miejsce w globalnym zestawieniu (w 2016 r. była to 47. pozycja).
Awans o 7 miejsc w porównaniu z ubiegłym rokiem pokazuje jak bardzo dynamiczny jest rozwój Huawei na światowych rynkach. Tak wysoka lokata w globalnym zestawieniu potwierdza też silną pozycję marki Huawei wśród dostawców ICT na świecie. Osiągnięcia dwóch ostatnich dekad to zasługa długofalowej strategii rozwoju realizowanej łącznie już w 170 krajach. Podstawą światowego sukcesu Huawei jest rozwój innowacyjnych technologii. Jest to możliwe dzięki wysokim nakładom na badania i rozwój. Firma co roku przeznacza ponad 10% swojego dochodu właśnie w ten obszar.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Każdego roku Brand Finanse przeprowadza badanie tysiąca największych światowych marek, wybierając 500 najpotężniejszych i najbardziej wartościowych. Raport Brand Finance Global 500 obok najbardziej wartościowych marek prezentuje zestawienie tych najsilniejszych z uwzględnieniem lojalności klientów, reputacji marki oraz jej kondycji finansowej.