Schulz brand friendly strategicznie powiększa zespół

Na pokładzie agencji Schulz brand friendly pojawili się nowi stratedzy – Władysław Foltyński i Agata Burnatowska oraz digital specialist – Natalia Bobrowska.
O autorze
1 min czytania 2017-02-14

Władysław Foltyński objął stanowisko senior strategy plannera. W Schulz oprócz budowania strategii marek i komunikacji, zajmie się również obszarami związanymi z konsultingiem i strategiami biznesowymi. Foltyński z branżą reklamową związany od 7 lat. Realizował strategie i projekty komunikacyjne dla takich klientów, jak m.in. Castrol, Lenovo, Hyundai, Haribo, Pirelli.

Dział strategii, którego szefem jest Robert Michalik, wzmocniła również Agata Burnatowska – strategy planner, która pierwsze szlify strategiczne zdobywała podczas pracy dla takich marek jak Santander Consumer Bank, Mazda, Mitsubishi,  Oknoplast czy TBM i L’Oreal.

Natalia Bobrowska do Schulz dołączyła jako digital specialist. Będzie zajmować się planowaniem mediów, koordynacją współpracy z partnerami i analizą kampanii w zakresie mediów internetowych. Karierę zawodową w marketingu internetowym rozpoczęła w agencji Novem, gdzie realizowała projekty dla Play, Red Bull Mobile, Bayer Crop Science czy Pracuj.pl.

Intensywny rozwój agencji spowodowany wygranymi przetargami oraz stała praca dla klientów pozyskanych na full service sprawiają, że poszukujemy nowych osób do naszego zespołu. Ogłoszenia rekrutacyjne publikujemy na naszej stronie internetowej oraz profilu FB, obecnie potrzebujemy między innymi doświadczonego copywritera, graphic designera z doświadczeniem w digitalu oraz art directora – mówi Andrzej Kapera, managing director w Schulz brand friendly.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj