Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Konkurs Innovation 2017

Łamiesz schematy? Płyniesz pod prąd? Eksperymentujesz? Odnosisz sukcesy? Zgłoś się do konkursu Innovation 2017!
O autorze
1 min czytania 2017-02-22

Uczestnicy konkursu mają do wyboru trzy kategorie:

  1. Innowacyjny biznes: produkt, usługę, model biznesowy, e-commerce/m-commerce – koncepcje, których wartość wynika z eliminacji barier lub wykorzystywaniu synergii.
  2. Innowacyjne doświadczenie – nowatorskie pomysły na doświadczenia wzmacniające więź ludzi z markami.
  3. Innowacyjne media – gdzie można zgłaszać sposoby dotarcia do właściwych ludzi, we właściwym miejscu, i o właściwym czasie.

Termin zgłoszeń do konkursu upływa 10.03.2017. Rozstrzygniecie konkursu i rozdanie nagród odbędzie się 24 kwietnia podczas pierwszego dnia Forum Innovation 2017.

Przewodniczącym jury konkursu Innovation jest Witold Ziobrowski, Wiecprezes Grupy Neuca.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej o Konkursie i Forum Innovation 2017 na: www.innovation.sar.org.pl

Innovation 2017 to merytoryczna, interdyscyplinarna inicjatywa branżowa dotycząca „nowych rzeczy w marketingu”, stanowiąca platformę wymiany myśli i doświadczeń. Ideą Innovation 2017 jest umożliwienie zaprezentowania innowacyjnych projektów i pierwszych testów rozwiązań oraz łączenie tych, którzy eksperymentują szukając nowych wzorców działań marketingowych z tymi, którzy nie wiedzą od czego zacząć.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Saatchi & Saatchi, Havas Media Group
Partnerzy: NIELSEN, AMS, Procter & Gamble, Gazeta Next, ZFPR, Lewiatan
Patronat medialny: Gomobi, F5, ADMONKEY
Audytor konkursu: LSW

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się