Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dwa Szybkie Żubry wracają z unikalną nagrodą i silną kampanią

Ruszyła druga odsłona promocji konsumenckiej, która umocniła Żubra na pozycji największej marki piwnej w Polsce. Dwa Szybkie Żubry wracają z prostymi zasadami, unikalną nagrodą, wiosennym spotem i silnym wsparciem w mediach oraz punktach sprzedaży. Akcja potrwa do końca czerwca 2017 roku.
O autorze
1 min czytania 2017-03-02

– W ubiegłym roku konsumenci docenili możliwość zdobycia podwójnej nagrody w prostym mechanizmie promocyjnym, który świetnie wpisał się w legendarną już komunikację – mówi Łukasz Kling, Junior Brand Manager Żubra. – W tym sezonie utrzymujemy sprawdzone zasady. Na rynek trafią miliony nagród, które będą do zdobycia w ciągu zaledwie czterech miesięcy, co daje duże szanse na wygraną.

Nagrody można odbierać do końca lipca 2017 w wybranych sklepach na terenie całego kraju. Każdy, kto pod kapslem lub zawleczką znajdzie hasło „2 Żubry 2017”, będzie mógł je wymienić na dwie piwne nagrody. Sklepy wydające piwa są oznaczone naklejką „Tu odbierz nagrodę”, a ich lista wraz z regulaminem promocji jest dostępna na stronie www.zubr.pl. W poprzedniej edycji udział wzięło kilkadziesiąt tysięcy sklepów na terenie całej Polski.

Promocję w mediach wesprze wiosenna wersja spotu, którego fabuła tradycyjnie osadzona jest w Puszczy Białowieskiej. W planie są także działania w prasie, radiu, digitalu, social mediach i punktach sprzedaży.

Za kreację i przygotowanie spotu TV odpowiadają agencja PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image. Za działania w internecie, social media oraz PR odpowiadają agencja Tailor Made PR i Huta 19. Design opakowań promocyjnych przygotowała agencja PRISM Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj