Ambasadorką marki została aktorka Kinga Preis, która jak sama mówi „nigdy nie czuła się tak dobrze w swojej skórze”. NovaSkin to linia kremów wzbogaconych kwasem laktobionowym z systemem Acti-Repair, dzięki tym składnikom skóra staje się gładsza i bardziej nawilżona, wygląda jak nowa. Każda kobieta po 40-stce, mimo upływu czasu, może czuć się doskonale w swojej skórze i być piękna, „Piękna od Nova”, czego najlepszym przykładem jest właśnie Kinga Preis.
Kampania ma swoją odsłonę w postaci 15-sekudowego spotu, który będzie emitowanym w największych stacjach TV, m.in. Polsacie, TVN, TVP.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Całą koncepcję kreatywną, w tym hasło kampanii przygotowała agencja CHANGE /Serviceplan (Group One). Za reżyserię odpowiada Kuba Kossak, a produkcją zajęło się studio Film Produkcja.