Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Change Serviceplan po raz trzeci przygotował komunikację dla marki AA

Agencja CHANGE Serviceplan (Group One) po raz trzeci przygotowała komunikację dla Oceanic. Tym razem komunikacja będzie dotyczyła nowej linii produktowej kremów przeciwzmarszczkowych marki AA - NovaSkin, z portfolio firmy Oceanic S.A.
O autorze
0 min czytania 2017-03-17

Ambasadorką marki została aktorka Kinga Preis, która jak sama mówi „nigdy nie czuła się tak dobrze w swojej skórze”. NovaSkin to linia kremów wzbogaconych kwasem laktobionowym z systemem Acti-Repair, dzięki tym składnikom skóra staje się gładsza i bardziej nawilżona, wygląda jak nowa. Każda kobieta po 40-stce, mimo upływu czasu, może czuć się doskonale w swojej skórze i być piękna, „Piękna od Nova”, czego najlepszym przykładem jest właśnie Kinga Preis.

Kampania ma swoją odsłonę w postaci 15-sekudowego spotu, który będzie emitowanym w największych stacjach TV, m.in. Polsacie, TVN, TVP.

Całą koncepcję kreatywną, w tym hasło kampanii przygotowała agencja CHANGE /Serviceplan (Group One). Za reżyserię odpowiada Kuba Kossak, a produkcją zajęło się studio Film Produkcja.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj