Publicis Communications wprowadza do Polski Prodigious

Już w marcu, na polskim rynku pojawi się Prodigious – globalna struktura zajmująca się produkcją i adaptacją contentu, zarówno dla mediów tradycyjnych jak i digital. Spółka należy do Publicis Communications Poland, reklamowego ramienia holdingu Publicis Groupe.
O autorze
1 min czytania 2017-03-27

Osobą zarządzającą Prodigious w Polsce została Katarzyna Lisicka, która będzie raportowała bezpośrednio do Marka Gargały w strukturze Publicis Communications. Obecnie Lisicka jest Dyrektorem produkcji w agencji Publicis Worldwide. Z firmą jest związana od 18 lat. 

Prodigious – centrum produkcji contentu dla Publicis Communications Polska, powstaje w wyniku konsolidacji zdolności produkcyjnych, którymi dysponują obecnie poszczególne agencje: Leo Burnett, Publicis Worldwide oraz MSLGROUP.

Początkowo spółka skoncentruje się na się na DTP (obróbce graficznej/przygotowaniu do druku i Internetu), CGI (Computer Generated Imagery – filmowej animacji 3D) oraz na pozostałej post-produkcji filmowej. Docelowo jednak będzie oferowała klientom pełen content – od idei do egzekucji, tak jak odbywa się to w całej sieci Prodigious na świecie.  

– Publicis Communications Poland  budujemy w oparciu o filozofię „Power of One”. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostarczać naszym klientom jeszcze więcej kreatywnych, innowacyjnych i całościowych rozwiązań komunikacyjnych – od strategii, kreacji, public relations, shopper marketingu, e-commerce po działania produkcji contentu. Otwarcie Prodigiousa w Polsce, to kolejny ruch po relaunchu spółki Arc, który wzmacnia siłę naszej grupy o nowe kompetencje. – mówi Tomasz Pawlikowski, Chairman & CEO Publicis Communications Poland. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Celem Prodigious będzie dostarczenie klientom najlepszej jakości usług, za bardzo konkurencyjną cenę, w zestawieniu z pełną elastycznością jaką gwarantuje wykonanie wszystkich działań pod jednym dachem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing