Reklama dnia: Nigdy nie jest za późno na ten pierwszy raz. Merck łączy pokolenia

Reklama dnia: Nigdy nie jest za późno na ten pierwszy raz. Merck łączy pokolenia
Firma Merck Consumer Health przeprowadziła pewien „eksperyment społeczny". Na włoskim basenie, podczas lekcji nurkowania uświadomili dorosłych, że nigdy nie jest za późno na ten „pierwszy raz”.
O autorze
1 min czytania 2017-04-03

W spocie widzimy młodych członków zespołu nurkującego wraz z ich rodzicami. Podczas treningu zapytano dorosłych, czy chcą wziąć udział w lekcji i nauczyć się nurkowania. Odpowiedzi było jednoznaczne „jestem na to za stary/stara”.

Jednak Pino Auber, 79-letni mężczyzna z Trieste, udowadnia, że wiek nie ma znaczenia. Naukę nurkowania rozpoczął mając 57 lat! „Dzisiaj żyjemy dłużej, zawsze jest czas na pierwszy raz”.

Film promuje projekt WE100 firmy Merck, który ma na celu zmianę sposobu, w jaki społeczeństwo myśli o starszych pokoleniach. 

Za kreację spotu odpowiada agencja Ogilvy Italy oraz reżyserka Amanda Blue.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na potrzeby projektu stworzono specjalną stronę na Facebooku. Ma ona pomóc w komunikacji między pokoleniami. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Niedawno Australijski oddział ONZ stworzył spot, który podkreśla znaczenie kobiecej solidarności. Uświadamia, że na nasze życie bardzo często mają wpływ ich poprzednie pokolenia – matki, babcie, prekursorki w różnych dziedzinach nauki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Podczas filmu, stworzonego przez UNICE, pojawiają się sceny z obydwu wojen. Bohaterowie, choć dzieli ich kilka pokoleń, zabierają głos na przemian, a ich wypowiedzi się ze sobą łączą, tworząc jedną historię!