Tym razem prelegenci skupią się na branży Retail, a dokładniej budowaniu marki i produktu w oparciu o dane. Istotny będzie również wątek danych mobilnych ze względu na ekspertów i ich case studies.
Swoimi doświadczeniami podzielą się:
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
- Aneta Głowacka – Product Manager Synerise
- Bartek Pucek – Head of Mobile Onet RASP
- Kamil Janiszewski – CSO/Cofounder Listonic
- Mateusz Sobieraj – CEO adCookie
- Kacper Skorupski – Head of Digital adCookie.
Organizatorem Datalicious Breakfast jest Krzysztof Nowicki, dyrektor marketingu Synerise marketing cloud – kompleksowej platformy do centralizacji danych ze wszystkich punktów styku między marką a konsumentem.