W związku z intensywnym rozwojem nowego kanału sprzedaży, Tesco Polska rozpoczęło kampanię internetową promującą usługę – Ezakupy.
Dwa spoty: „Mama” i „Kibice”, przygotowane odpowiednio z myślą o kobietach i mężczyznach, prezentują zabawne perypetie dostawcy doręczającego sprawunki. Filmy obejrzeć można na kanale You Tube. Kampania ma na celu zarówno popularyzację usługi zakupów online w Tesco, jak i stworzenie wizerunku dostawcy Tesco – pomocnego, z poczuciem humoru, który potrafi się odnaleźć w różnych sytuacjach, które spotkać mogą go u klienta.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Usługę zakupów internetowych sieć wprowadziła w 2012 roku. Na dzień dzisiejszy usługa dostępna jest w 14 sklepach i obejmuje obszar 9 miast.
Emisja spotów w miesiącu kwietniu wsparta będzie kampanią pre-rollową. Za kreację i produkcję spotów odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa WE CAN z Krakowa, a planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Codemedia.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing