Najnowsza kampania Coca-Coli Wybieram Siebie

Od kwietnia pod nazwą Wybieram Siebie ruszyła nowa ogólnopolska kampania edukacyjna. Projekt skierowany jest do kobiet, dla których ważne jest zachowanie równowagi w prowadzonym przez nie stylu życia. Inicjatorem akcji jest firma Coca-Cola.
O autorze
1 min czytania 2017-04-07

Celem kampanii Wybieram Siebie jest edukacja kobiet, że dobre samopoczucie zależy od równowagi i harmonii pomiędzy różnymi aspektami życia. Kluczem do jej uzyskania jest zdrowy rozsądek w codziennych wyborach, samoakceptacja i wsłuchanie się w siebie, a także podejmowanie decyzji w zgodzie ze sobą.

Bardzo uważnie słuchamy naszych konsumentów i wiemy, że szczególnie kobiety często czują się zagubione w gąszczu sprzecznych informacji i porad na temat stylu życia i odżywiania. Dostrzegliśmy olbrzymią potrzebę kampanii mówiącej o tym, czym jest równowaga życiowa i jak do niej dążyć. Chcemy przekonać kobiety, by przede wszystkim słuchały siebie i postawiły na zdrowy rozsądek – jak wynika z badania przeprowadzonego na potrzeby kampanii, taka postawa życiowa idzie w parze z wyższym poczuciem szczęścia, czyli wartościami, które są częścią DNA naszej firmy – mówi Anna Solarek, dyrektor ds. komunikacji zewnętrznej w Coca-Cola Poland Services.

Wybieram Siebie to ogólnopolski projekt dotyczący stylu życia, w tym m.in. jego aspektów psychologicznych, odżywiania, a także roli aktywności fizycznej na co dzień. Do udziału w nim zaproszono ekspertów z obszaru dietetyki i psychologii, którzy będą dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Program ma dedykowaną stronę www.wybieramsiebie.pl, na której można zapoznać się z artykułami poradnikowymi z zakresu psychologii, psychodietetyki i aktywności fizycznej przygotowanymi przez ekspertów projektu. Akcji towarzyszyć będzie kampania informacyjna w mediach oraz działania on-line: m.in. kampania na portalach internetowych, działania z influencerami oraz profil na Facebooku. Za realizację kampanii odpowiada kilka zespołów Grupy On Board Think Kong. 

Więcej informacji na temat akcji można znaleźć na stronie www.wybieramsiebie.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj