NuOrder dla Bausch&Lomb Ultra® – marki z grupy Valeant

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
NuOrder dla Bausch&Lomb Ultra® – marki z grupy Valeant

Agencja NuOrder wygrała przetarg organizowany przez VP Valeant na kampanię marki Bausch&Lomb Ultra® – innowacyjnych miesięcznych soczewek kontaktowych z technologią MoistureSeal®.

Agencja NuOrder odpowiedzialna jest za przeprowadzenie kampanii prosprzedażowej uwzględniającej działania w blogosferze, seeding do 1000 Liderów Opinii, produkcję interaktywną, produkcję video, produkcję materiałów printowych i wsparcie mediowe w Social Media. Start kampanii zaplanowany jest na trzeci tydzień kwietnia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij