Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Przekleństwa w Internecie – Raport 2013

72% wszystkich wulgarnych treści w polskim Internecie generowanych jest przez media społecznościowe – mikroblogi i Facebooka. ZUS, Kaczyński, Ronaldo, weekend – to słowa, wokół których pojawiło się najwięcej niecenzuralnych zwrotów w swoich kategoriach.
O autorze
0 min czytania 2013-04-08

Przed posługiwaniem się w sieci nieobyczajnymi stwierdzeniami nie powstrzymuje nas nawet wypowiadanie się pod własnym nazwiskiem – wynika z raportu „Przekleństwa w Internecie”, przygotowanego przez Brand24 we współpracy z Antyweb.pl oraz agencją marketingową Płodni.com.

Zapoznaj się z raportem >>>