Przekleństwa w Internecie - Raport 2013

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Przekleństwa w Internecie - Raport 2013

72% wszystkich wulgarnych treści w polskim Internecie generowanych jest przez media społecznościowe – mikroblogi i Facebooka. ZUS, Kaczyński, Ronaldo, weekend – to słowa, wokół których pojawiło się najwięcej niecenzuralnych zwrotów w swoich kategoriach.

Przed posługiwaniem się w sieci nieobyczajnymi stwierdzeniami nie powstrzymuje nas nawet wypowiadanie się pod własnym nazwiskiem – wynika z raportu „Przekleństwa w Internecie”, przygotowanego przez Brand24 we współpracy z Antyweb.pl oraz agencją marketingową Płodni.com.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij