Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Start-up Bartosza Michałka – iniJOB.com – rusza z akcją crowdfundingową

iniJOB.com to projekt internetowy stworzony przez byłego prezesa giełdowej spółki Comperia.pl – Bartosza Michałka. Portal jest miejscem, w którym pracownicy mogą organizować się, aby w całkowicie anonimowy sposób zgłaszać pracodawcy inicjatywy i tym samym wpływać na zmiany w miejscu pracy.
O autorze
2 min czytania 2017-04-11

Jednocześnie pracodawcy – odpowiadając na inicjatywy zespołu – mają szansę na poprawianie atmosfery w firmie, budowanie swojego wizerunku i co najistotniejsze zmniejszają ryzyko utraty dobrych pracowników.

Podstawowa wersja serwisu iniJOB wystartowała 10 stycznia 2017 roku. Pierwsze miesiące działania iniJOB miały na celu walidację modelu biznesowego i rozpoznanie reakcji rynku. Dziś na Beesfund.com – największej w Polsce platformie finansowania społecznościowego rusza pierwsza publiczna emisja akcji iniJOB. W sumie do nabycia będzie pula 5 000 akcji iniJOB o łącznej wartości 400 000 zł. Celem akcji jest zebranie funduszy na dalszy rozwój portalu: uruchomienie wersji anglojęzycznej i przygotowanie się do ekspansji zagranicznej oraz dodanie kolejnych funkcji dla pracowników i pracodawców.

iniJOB jest platformą unikalną na skalę globalną, jeśli chodzi o rozwiązania dające pracownikom możliwość wpływania na ich środowisko pracy poprzez anonimowe zgłaszanie swoich pomysłów do pracodawców, a z drugiej pracodawcom odpowiadanie na zapotrzebowanie zespołu i zwiększanie szans na retencję i obniżenie rotacji w firmie.  Działające w obszarze relacji pracodawca – pracownik serwisy, takie jak GlassDoor czy GLINT są dziś wyceniane na setki milionów dolarów. Jednak jak podkreślają twórcy portalu, zakup akcji iniJOB to nie tylko szansa na potencjalnie atrakcyjną inwestycję.

– Każdy pracownik może stać się ambasadorem iniJOB w swojej firmie. A każda firma to nowy klient iniJOB. Realizujemy projekt finansowania społecznościowego, aby do akcjonariatu pozyskać jak najwięcej pracowników firm. Nawet pojedynczy akcjonariusz firmy będzie mógł wesprzeć iniJOB poprzez promowanie naszej idei w swojej firmie. W ten sposób przyczyni się do wzrostu jej wartości, a więc wartości swoich akcji – mówi Bartosz Michałek, pomysłodawca i założyciel iniJOB. – Gwarantujemy użytkownikom bezpieczeństwo i anonimowość. Pozwalamy im zmieniać swoje firmy bez konieczności zmiany pracy. Zyskują na tym pracownicy i pracodawcy. A my umiemy na tym zarabiać – dodaje.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Siłą iniJOB obok innowacji są osoby zaangażowane w jego powstanie i rozwój. Bartosz Michałek ma za sobą budowę i wprowadzenie na giełdę spółki Comperia.pl. Serwis, który wystartował w 2007 roku, był pierwszą w Polsce porównywarką usług finansowych. Firma jeszcze w tym samym roku pozyskała inwestorów finansowych. W 2011 roku zadebiutowała na rynku NewConnect. Dziś spółka jest notowana na rynku regulowanym GPW.

Akcjonariuszem portalu iniJOB.com jest również właściciel największego społecznościowego profilu pracowniczego „Mordor na Domaniewskiej”. Jego treści docierają dziś do ok 130 tys. osób. – Misja iniJOB, polegająca na zmianie relacji pracownik – pracodawca jest bliska naszemu sercu. Widzimy, ile żali i hejtu jest wylewanych w social media na pracę i otoczenie zawodowe – iniJOB daje narzędzia do zmieniania otaczającej nas (pracowników) rzeczywistości. – podkreśla Rafał Ferber, twórca „Mordor na Domaniewskiej”. W projekt zaangażowani są również doświadczeni specjaliści z zakresu komunikacji, motywacji, szkoleń i leadership oraz coachowie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Akcje iniJOB będą oferowane na beesfund.com przez 3 miesiące. Aby zachęcić potencjalnych inwestorów do objęcia emitowanych akcji iniJOB przygotował specjalne pakiety – tak dla pracowników, jak i pracodawców. W zależności od liczby nabywanych akcji są to gadżety partnerów portalu, książki dotyczące rozwoju osobistego i roczne abonamenty iniJOB dla pracodawców.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się