W kwietniu agencja interaktywna Marketing Match wzmocniła kompetencje i dział SEO, na czele którego stanął Szymon Szperna na stanowisku SEO Managera. Szymon od ponad 10 lat specjalizuje się w prowadzeniu działań SEO, doświadczenie zawodowe zdobywał początkowo pracując dla klientów z sektora MSP, a następnie przy dużych projektach dla klientów korporacyjnych (m.in. Philips, Whirlpool, Liberty Ubezpieczenia czy Raiffeisen Polbank) w agencji K2. Do Marketing Match przechodzi z agencji iProspect, będącej częścią międzynarodowego koncernu mediowego Dentsu Aegis Network.
W Marketing Match Szymon będzie kierować 4-osobowym zespołem, gdzie będzie nadzorować aktualne prowadzone działania i odpowiadać za ich optymalizację. Do jego obowiązków będzie należało również opracowywanie kompleksowych strategii działań SEO dla klientów agencji zarówno w zakresie optymalizacji technicznej, jak i działań content marketingowych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024