Projekt PUMA - Run The Streets INDIA

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Projekt PUMA - Run The Streets INDIA

RUN THE STREETS to zupełnie nowy, międzynarodowy projekt marki PUMA, pokazujący prawdziwe historie ludzi z różnych części świata. Dzieli ich odległość, język i różnice kulturowe. Ważniejsze jest jednak to, co ich łączy, czyli życie bez limitów.

RUN THE STREETS to również nowy, oryginalny sposób komunikacji, bazujący na tworzeniu spójnego opowiadania. Materiał powstał na podstawie rożnych, a jednak powiązanych ze sobą historii. Marka PUMA zdecydowała się w innowacyjny sposób zbliżyć Klienta do produktu, poprzez pokazanie jego funkcjonalności i uniwersalności zastosowania w różnych warunkach i sytuacjach. Produkt został wykorzystany w ciekawy sposób, a projekt udowadnia, że pasuje on do każdego Klienta – bez względu na pochodzenie, poglądy, wygląd, zainteresowania, czy styl życia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania RUN THE STREETS jest skierowana do tych, którzy podążają za swoim instynktem i żyją pełnią życia. Właśnie dla nich został stworzony but IGNITE Limitless - jeden z najważniejszych produktów całej kampanii. Niepowtarzalny charakter i streetwear’owy look, połączone z technologią butów biegowych sprawiają, że każdy może czuć się w nich swobodnie, a jednocześnie wyglądać modnie i stylowo. IGNITE Limitless Core to obuwie wyposażone w ultra komfortową podeszwę z pianki IGNITE, co przede wszystkim zapewnia elastyczność i maksymalny zwrot energii. Kształt i wyprofilowanie modelu gwarantuje stabilizację, zaś elementy odblaskowe dbają o widoczność w trudnych warunkach.

Influencerzy zaangażowani w projekt to:

- w ekipie z Polski – modelka, prezenterka i piosenkarka Karolina Gilon, sneakerhead ZuluKuki i raper Quebonafide,

- w ekipe z Indii - projektanci indyjskiej marki odzieżowej Heumn, tancerka Mukti Mohan i artysta/grafik Hanif Kuresh.

LIMITLESS to przede wszystkim brak ograniczeń, kreowanie własnych zasad i łamanie wyznaczonych. To tworzenie życia, jakiego naprawdę pragniemy. To również szukanie odważnych połączeń, nowych dróg i próba odnalezienia tego, co nas definiuje. To przeświadczenie, że wszystko zależy od nas, a świat stoi dla nas otworem i może wyglądać dokładnie tak, jak chcemy. LIMITLESS to również odkrywanie naszych pasji i pragnień, które niwelują ograniczenia, strach przed nieznanym i sprawiają, że nic nie może nas zatrzymać.

#RUNTHESTREETS

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij