Projekt PUMA – Run The Streets INDIA

RUN THE STREETS to zupełnie nowy, międzynarodowy projekt marki PUMA, pokazujący prawdziwe historie ludzi z różnych części świata. Dzieli ich odległość, język i różnice kulturowe. Ważniejsze jest jednak to, co ich łączy, czyli życie bez limitów.
O autorze
1 min czytania 2017-04-28

RUN THE STREETS to również nowy, oryginalny sposób komunikacji, bazujący na tworzeniu spójnego opowiadania. Materiał powstał na podstawie rożnych, a jednak powiązanych ze sobą historii. Marka PUMA zdecydowała się w innowacyjny sposób zbliżyć Klienta do produktu, poprzez pokazanie jego funkcjonalności i uniwersalności zastosowania w różnych warunkach i sytuacjach. Produkt został wykorzystany w ciekawy sposób, a projekt udowadnia, że pasuje on do każdego Klienta – bez względu na pochodzenie, poglądy, wygląd, zainteresowania, czy styl życia.

Kampania RUN THE STREETS jest skierowana do tych, którzy podążają za swoim instynktem i żyją pełnią życia. Właśnie dla nich został stworzony but IGNITE Limitless – jeden z najważniejszych produktów całej kampanii. Niepowtarzalny charakter i streetwear’owy look, połączone z technologią butów biegowych sprawiają, że każdy może czuć się w nich swobodnie, a jednocześnie wyglądać modnie i stylowo. IGNITE Limitless Core to obuwie wyposażone w ultra komfortową podeszwę z pianki IGNITE, co przede wszystkim zapewnia elastyczność i maksymalny zwrot energii. Kształt i wyprofilowanie modelu gwarantuje stabilizację, zaś elementy odblaskowe dbają o widoczność w trudnych warunkach.

Influencerzy zaangażowani w projekt to:

– w ekipie z Polski – modelka, prezenterka i piosenkarka Karolina Gilon, sneakerhead ZuluKuki i raper Quebonafide,

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– w ekipe z Indii – projektanci indyjskiej marki odzieżowej Heumn, tancerka Mukti Mohan i artysta/grafik Hanif Kuresh.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

LIMITLESS to przede wszystkim brak ograniczeń, kreowanie własnych zasad i łamanie wyznaczonych. To tworzenie życia, jakiego naprawdę pragniemy. To również szukanie odważnych połączeń, nowych dróg i próba odnalezienia tego, co nas definiuje. To przeświadczenie, że wszystko zależy od nas, a świat stoi dla nas otworem i może wyglądać dokładnie tak, jak chcemy. LIMITLESS to również odkrywanie naszych pasji i pragnień, które niwelują ograniczenia, strach przed nieznanym i sprawiają, że nic nie może nas zatrzymać.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#RUNTHESTREETS