Grzegorz Szabla – nowy CMO w Kinguin Polska

W ramach nowych funkcji Grzegorz Szabla odpowiedzialny będzie za kreację i realizację strategii marketingowej firmy, wdrażanie i zarządzanie nowymi markami oraz rozwój nowych usług i funkcjonalności platform sprzedażowych.
O autorze
0 min czytania 2017-05-09

Do jego zadań będą również należały: koordynacja eventów oraz kampanii reklamowych, SEO/SEM, procesy analiz (CTR, CR, ROI) a także projekty krospromocyjne i wizerunkowe. 

Nowy CMO zarządzał będzie 74-osobowym zespołem i działami takimi, jak: Growth & Engagement, Marketing Strategy & Execution, PR, Art & Design, Customer Engagement, Affiliates & Partners, etc. 

Grzegorz Szabla od 2008. do kwietnia 2017 roku pracował w Ubisoft Polska jako Brand Manager na Europę środkowo-wschodnią. Odpowiadał za digital marketing, brand marketing i PR. Wcześniej związany był z filmową branżą dystrybucyjną i marketingiem w AP Mañana oraz SPI International. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj