Polski bukmacher Totolotek rusza ze swoją pierwszą kampanią telewizyjną

Wystartowała pierwsza w historii telewizyjna kampania reklamowa firmy bukmacherskiej Totolotek S.A. pod tytułem „Twój dzień meczowy”. Spoty emitowane będą w kanałach sportowych oraz na głównej antenie TVP.
O autorze
1 min czytania 2017-05-15

Od kwietnia weszły w życie przepisy znowelizowanej ustawy o grach hazardowych, które umożliwiają legalnie działającym firmom bukmacherskim reklamę oraz zwiększają możliwości promocji, dając szansę silniejszej kooperacji z mediami. Firmy posiadające licencję Ministerstwa Finansów na przyjmowanie zakładów, mogą reklamować się w telewizji oraz w radiu między godziną 22.00 a 6.00 rano. Wyjątkiem jest czas transmisji imprez sportowych których podmiot prowadzący działalność w zakresie przyjmowania zakładów wzajemnych jest sponsorem, lub jest sponsorem drużyny lub zawodników biorących czynny udział w danej imprezie sportowej.

Kampania Totolotka prowadzona będzie w TVP1oraz TVP Sport a także kanałach sportowych Polsatu, Eurosporcie i Canal+. Dodatkowo spot pojawi się także w internecie na YouTube, i portalach: Onet.pl, przegladsportowy.pl, ekstraklasa.tv; sportowefakty.wp.pl. Będzie wyświetlany także na stadionach klubów sponsorowanych przez Totolotek S.A. oraz we własnej sieci punktów sprzedaży.

Spot zatytułowany „Twój dzień meczowy” reklamuje markę Totolotek oraz aplikację mobilną bukmachera. Przedstawia historię grupy znajomych jadących na mecz. Ich ekscytacja wydarzeniem sportowym zostaje zgaszona przez awarię samochodu. Szczęśliwie – dzięki aplikacji mobilnej Totolotka – mogą czerpać emocje z meczu nawet na poboczu drogi. – To nasza pierwsza kampania telewizyjna. W spotach chcemy pokazać, że udostępniana przez nas aplikacja mobilna może dostarczyć wielu dodatkowych emocji, niezależnie czy oglądamy sport na trybunach, przed telewizorem czy znaleźliśmy się w niespodziewanej sytuacji. – mówi Mariusz Rzeczkowski, kierownik ds. komunikacji marketingowej Totolotek S.A.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj