Cut ThMustard i BRAVE otwierają H&M Dworzec

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Cut ThMustard i BRAVE otwierają H&M Dworzec

Najpopularniejsza marka odzieżowa w Polsce - H&M - zdecydowała się na współpracę z Cut The Mustard i BRAVE w ramach organizacji festiwalu muzycznego H&M Dworzec. Będzie to największe wydarzenie muzyczne w Warszawie w czerwcu.

Agencje zostały wybrane w przetargu, do którego przystąpiły jako partnerzy, odpowiadający w pełni za projekt, od momentu koncepcji - po jego realizację. Agencja kreatywna Cut The Mustard odpowiada za ideę połączoną z miejscem festiwalu, koncepcję komunikacji i promocji samego wydarzenia. Agencja eventowa BRAVE zajęła się koncepcją produkcyjną i scenograficzną, pozyskaniem lokalizacji, doborem lineupu projektu, realizacją i koordynacją cyklu eventów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

H&M Dworzec odbędzie się podczas 3 weekendów czerwca. Wśród gwiazd występujących w ramach w festiwalu znajdą się Brodka, Pezet, Ten Typ Mes, Fisz/Emade, Taco Hemingway, Xxanaxx i wielu innych.

Miejscem festiwalu będzie teren dawnego Dworca Głównego, przy ul Towarowej 3, tuż obok Stacji Muzeum i Nocnego Marketu.

“Wybór tego miejsca jest nieprzypadkowy. Dworzec Główny jest jednym z zapomnianych miejsc Warszawy. To ostatnia szansa, żeby przypomnieć to miejsce nim zacznie się jego rewitalizacja. Sąsiedztwo ukochanego przez warszawiaków Nocnego Marketu tylko podkreśla wyjątkowość tego miejsca.” - mówi Łukasz Szczybelski, Creative Partner Cut The Mustard.

„Pozyskanie wszystkich niezbędnych zgód i pozwoleń, wymagało od nas wielotygodniowych konsultacji i nawiązania współpracy z wieloma podmiotami, odpowiadającymi za teren festiwalu – podkreśla Tomasz Dworak, managing director BRAVE – Uwielbiamy wyzwania i wielokrotnie udowodniliśmy, że świetnie radzimy sobie z nieoczywistymi rozwiązaniami. Jesteśmy przekonani, że efekt, który udało się nam wspólnie wypracować będzie prawdziwie spektakularny.”

Istotnym elementem jest spójność koncepcji z miejscem wydarzenia. W trakcie 6 dni koncertów artyści występujący na scenie H&M Dworzec zabiorą fanów w muzyczną podróż po swojej twórczości. Wydarzenie promować będzie content video z artystami utrzymany w konwencji podróży pociągiem i zrealizowany w stylistyce popularnych GIFów i Boomerangów. Filmy nakręcono w zabytkowej salonce Bieruta znajdującej się na terenie Stacji Muzeum. 

To kolejny projekt po “Walentynki bez cenzury”, jaki H&M realizuje wraz z agencją kreatywną Cut The Mustard i pierwszy, wspólnie realizowany z Agencją BRAVE.

BRAVE do tej pory odpowiadała za realizację m.in takich wydarzeń i projektów, jak: Desperados Party Challenge, Akcja na Rio, Bezpieczna Zima z GOPR, a do klientów agencji należą m.in. Grupa Żywiec, Samsung, Polsat czy Google Campus Warsaw.

Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajduje się min. marka sportowa Reebok, ubezpieczyciel Aegon, producent leków Polpharma, woda ID’EAU.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij