Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

15% posiadaczy smartfonów zeskanowało QR kod – raport MEC

Czy QR kody podbiły polski rynek reklamy? Wg badań MEC Analytics and Insight tylko 15 proc. osób zeskanowało QR kod korzystając z aplikacji dostępnej w smartfonie.
O autorze
1 min czytania 2012-07-02

 86 proc. z grona 3365 ankietowanych posiadaczy smartfonów widziało wcześniej QR kod, a 65 proc. właściwie wskazało, że jest to zaszyfrowana wiadomość tekstowa.

  W ubiegłym roku na pytanie czy widziałeś wcześniej QR Kod twierdząco odpowiedziało 56 proc. respondentów, w tym roku już 86 proc. Analogicznie, coraz więcej Polaków wie czym jest QR kod. Rok temu prawidłową odpowiedź podało 42 proc. respondentów, w tym roku już 65 proc.

 Tylko co piąty Polak jest pewien, że jego aparat telefoniczny umożliwia skanowanie informacji zakodowanych w QR kodach. W praktyce 15 proc. posiadaczy smartfonów je zeskanowało. QR kody mają coraz większy, ale ciągle niewykorzystany, potencjał reklamowy. Dla reklamodawców, których grupą docelową są młode osoby w wieku 20-29 lat, uczące się lub pracujące na stałych posadach, z wykształceniem co najmniej średnim, komunikacja z wykorzystaniem QR kodów może stanowić ważny kanał przekazu, szczególnie przy organizacji promocji i konkursów.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj