Group One powołuje LABCON – najnowszą strukturę do tworzenia i zarządzania angażującym interaktywnym kontentem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Group One powołuje LABCON – najnowszą strukturę do tworzenia  i zarządzania angażującym interaktywnym kontentem

Group One, największa niezależna grupa komunikacyjna w Polsce nie zwalnia tempa. Tuż po tym jak Value Media zdobył tytuł Domu Mediowego Roku grupa ogłasza start nowej struktury – LABCON, której pierwszą realizacją będzie kampania dla L’Oreal.

Na czele spółki z unikalnym na skalę Polski poziomem kompetencji digitalowych do budowania własnego kontentu na platformach typu YouTube, czy Facebook staje Marta Łysiak, która współpracowała z największymi Youtuberami i doradzała kluczowym klientom Google w Wielkiej Brytanii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Group One z kolejną spółką wzmacniającą digitalowy biznes LABCON to dla nas naturalny ruch w rozwoju grupy. Wiemy już, że model biznesowy, który przyjęliśmy, jest nie tylko bardzo efektywny, ale także coraz bardziej doceniany przez rynek - niezależność grupy i jej właścicielska struktura daje nam możliwość szybkiego poszerzania kompetencji i odpowiadania na potrzeby naszych Klientów. To właśnie w odpowiedzi na nowe zapotrzebowanie rynku powstał LABCON. Ogromne wzrosty udziału mediów społecznościowych i YouTube w planowaniu mediów to dziś trend, który wytycza tempo rozwoju całemu rynkowi. I Klienci, i marki czują, że potrzebują nowego podejścia, bo dziś łatwiej niż kiedykolwiek przespać moment i wypaść z rynku. Budowanie angażującej komunikacji w sieci w oparciu o własny kontent to konieczność, a użytkownicy wybierają platformy realnie atrakcyjne, oparte na tworzeniu relacji, a nie komunikacji zero jedynkowej. Takie podejście gwarantuje LABCON. Dzięki zapleczu Group One i dostępowi do szerokiego know-how wszystkich jej spółek możemy zapewnić Klientom także kompleksowe zarządzanie obecnością marek w mediach – od kreacji, przez produkcję, zakup mediów, wsparcie SEM, e-commerce, czy właśnie zaangażowanie w kontent. Wierzymy, że tak powinno wyglądać dziś myślenie o komunikacji marek – mówi Marek Żołędziowski, CEO Group One.

Marta Łysiak, która tworzy LABCON dołączyła do Value Media w marcu tego roku. Od 2008 roku była związana z Google, przez ostatnie 3 lata pełniła funkcję CEE Strategic Partner Manager w londyńskim oddziale YouTube. W Wielkiej Brytanii, topowym dla komunikacji digital i e-commerce rynku w Europie, współpracowała z największymi YouTuberami i doradzała kluczowym klientom Google jak budować kontent i komunikować się z widownią YouTube w naszym regionie. Była zaangażowana w projekty m.in. dla Nestle, Avon, L'Oreal, Unilever, ING, Millennium, Allegro, Asos, BBC, Tymbark.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij