Agencja BMF pokazuje w spocie, jak wielki wysiłek trzeba włożyć, by spośród wszystkich składników na półce wybrać ten najlepszy, tym samym podkreśla, że niezależnie od tego, ile będzie makaronów do spaghetti na sklepowej półce, w ALDI będą tylko te dobrej jakości!
PS
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wielkie supermarkety w swoich reklamach od dawna opowiadają historie, które każdy z nas może przełożyć na swoje życie. Dziś prezentujemy te, naszym zdaniem, najlepsze!
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024