Wszyscy to klienci między 18 a 26 rokiem życia. Dzięki temu Bank utrzymał pozycję lidera wśród instytucji finansowych w Polsce wybieranych przez młodych.
Wysokie wyniki sprzedaży wynikają w dużej części ze zmiany strategii komunikacji PKO Banku Polskiego – odświeżeniu, uproszczeniu i unowocześnieniu przekazu marketingowego oraz stworzeniu produktów z myślą o młodych klientach.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dotychczas w oparciu o nowe założenia komunikacyjne Bank zrealizował dwie kampanie z udziałem influencera – Martina Stankiewicza. Obie kampanie „Dużo za Zero” oraz „Miłość mamy za Zero” spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem, czego potwierdzeniem jest rzesza nowych klientów PKO Banku Polskiego.
Za strategię komunikacji i kreację odpowiada Agencja Warszawa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing