Młodzi wybierają PKO Bank Polski

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Młodzi wybierają PKO Bank Polski

W pierwszym kwartale 2017 roku aż 60 tysięcy młodych Polaków otworzyło konto w PKO Banku Polskim. To prawie 3-krotny wzrost w porównaniu do tego samego okresu w zeszłym roku.

Wszyscy to klienci między 18 a 26 rokiem życia. Dzięki temu Bank utrzymał pozycję lidera wśród instytucji finansowych w Polsce wybieranych przez młodych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wysokie wyniki sprzedaży wynikają w dużej części ze zmiany strategii komunikacji PKO Banku Polskiego – odświeżeniu, uproszczeniu i unowocześnieniu przekazu marketingowego oraz stworzeniu produktów z myślą o młodych klientach.

Dotychczas w oparciu o nowe założenia komunikacyjne Bank zrealizował dwie kampanie z udziałem influencera – Martina Stankiewicza. Obie kampanie „Dużo za Zero” oraz „Miłość mamy za Zero” spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem, czego potwierdzeniem jest rzesza nowych klientów PKO Banku Polskiego.

Za strategię komunikacji i kreację odpowiada Agencja Warszawa.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij