Konto dla wchodzących w dorosłość

W tym roku osiemnaste urodziny obchodzi ostatni rocznik urodzony przed rokiem dwutysięcznym. Właśnie do „najmłodszych dorosłych” mBank kieruje swoją nową reklamę.
O autorze
1 min czytania 2017-06-06

Osiemnaste urodziny mogą symbolicznie oznaczać kres niewinności, a zarazem otwarcie nowego etapu w życiu — wiążącego się z odpowiedzialnością, koniecznością dokonywania wyborów, może początkiem kariery zawodowej, pierwszą pracą już podczas studiów. Zatem, to również czas, aby zostać „poważnym” klientem bankowości. Wyjątkowej na miarę naszego rocznika: rozwijającej się wraz z nami, a więc rozumiejącej nasze potrzeby. Taki właśnie dialog — partnerski, przyjacielski — nawiązuje z osiemnastolatkami mBank.

W 60—sekundowym spocie reklamowym, wyprodukowanym przez Flotę Filmową, przyglądamy się losom kilkorga osób urodzonych w 1999 roku — ostatniemu rocznikowi, jak zauważa narrator, który ma „jedynkę z przodu”. Jest więc odkrywanie otaczającego nas świata, zabawa i nauka, dojrzewanie do dorosłości. W tle zaś są wydarzenia towarzyszące nam wszystkim, odżywające w pamięci, wspólne i bardzo emocjonalne. Symbolicznie — od kultowej Nokii 3210, która miała premierę właśnie w 1999 roku do iPada oraz od skoków Małysza po Euro 2012 i ostatnie sukcesy naszych piłkarzy.

Młodzi, wchodzący w dorosłość, stale dokonują wyborów — mówi narrator filmu — podążają za marzeniami, każdego dnia wyrażają siebie. Każdy z nich jest wyjątkowy, bo „albo jesteś jak inni, albo jesteś 99”. Właśnie dlatego mBank może być im tak bliski, może stać się przyjacielem towarzyszącym ich życiu. Spot puentują życzenia mBanku kierowanie do wszystkich obchodzących w tym roku osiemnastkę.

Każdy z 18—letnich klientów ma szansę otrzymać od banku okolicznościowy t—shirt.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj