Press Day marki Levi's®

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Press Day marki Levi's®

6 czerwca, w klimatycznym lofcie 3one33 na Starym Mieście - przy ulicy Brzozowej - odbyła się prezentacja nowej kolekcji marki Levi’s® na sezon jesień/zima 2017.

Levi’s® w nadchodzącym sezonie identyfikuje się z subkulturami, reprezentującymi różne style muzyczne. Inspiracją dla kolekcji jest scena, muzyka i rozentuzjazmowani fani – wszystko to, co towarzyszy muzykom i daje im energię. Twórcy kolekcji cofnęli się do korzeni, czyli do lat 60-tych i 70-tych. To czas, z którego Levi’s® czerpie mnóstwo inspiracji i pomysłów, łączy kolekcje z korzeniami rocka i punk rocka - od The Ramones po Rolling Stones czy Blondie. W tym sezonie świętujemy też 50-lecie kultowej dżinsówki Type III, znanej jako kultowa Trucker Jacket, finałowy sezon Orange Tab oraz wprowadzenie nowej linii - Levi’s® Altered.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Press Day trwał 5 godzin a wśród zaproszonych gości znaleźli się m.in. styliści i dziennikarze, blogerzy, oraz wielu przyjaciół marki i Influencerów, takich jak np. Wujek i Ciocia Liestyle, Artur Chamski, Kamila Szczawińska, czy Mikołaj Komar. Relację z wydarzenia mogliśmy obserwować na wielu profilach Instagramowych magazynów, takich jak np. Elle, Joy, Avanti czy HotModa, a także na prywatnych profilach stylistów. O oprawę muzyczną podczas imprezy zadbali DJ'e z kolektywu Yorüba.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij