– Agencja Artegence dołączyła do zespołu odpowiedzialnego za tworzenie komunikacji marketingowej dla PKO Banku Polskiego. Wybór nie jest przypadkowy – agencja kreuje odważne i oryginalne projekty bazując na najnowszych trendach i technologiach. Przede wszystkim będziemy chcieli wykorzystać olbrzymie doświadczenie Artegence w komunikacji w internecie – mówi Michał Kuczmierowski, dyrektor Pionu Marketingu i Komunikacji w PKO Banku Polskim
– Bardzo się cieszę, że udało nam się zdobyć zaufanie lidera rynku bankowego w Polsce. W Artegence mamy duże doświadczenie we współpracy z instytucjami finansowymi i zrobimy wszystko, aby w projektach dla PKO Banku Polskiego wykorzystać je jak najlepiej – komentuje Andrzej Szewczyk, prezes Artegence.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Zostaliśmy docenieni w jednym z najważniejszych, ostatnio, wydarzeń przetargowych w branży. To dla nas wielka motywacja i kolejny zastrzyk pozytywnej energii, którą teraz możemy przełożyć na pracę dla jednej z najbardziej prestiżowych marek na polskim rynku – dodaje Łukasz Szmel, new business / co-managing director agencji.