Nie złość się! Zamień Burgery w McDonald’s na szampana z jadalnym złotem. E*TREND w nowej kampanii zachęca do inwestowania

Nie złość się! Zamień Burgery w McDonald’s na szampana z jadalnym złotem. E*TREND w nowej kampanii zachęca do inwestowania

8 ludzi na świecie, w tym słynny Mark Zuckerberg, posiada więcej pieniędzy niż łącznie 3,6 miliarda ludzi. To poza inspirowaniem do wytyczania sobie drogi życiowej, oburza wielu z nas. A co gdyby istniała szansa na zostanie kolejnym potentatem ekonomicznym?

Widzimy tych, którzy chwalą się swoimi jachtami, popijają szampana z kawałkami jadalnego złota, wyobrażamy sobie, co by było, gdyby… a tymczasem rzeczywiście wstajemy o 6 by na 8.00 zdążyć do pracy, nie spóźniając się uprzednio na przejażdżkę metrem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jeśli chcesz poczuć się lepiej i naprawić uszkodzony system szalonych rozbieżności i pomnożyć swój kapitał, platforma inwestycyjna E*TREND przygotowała kampanię, o dość znamiennym tytule, „Nie złość się”, która ma zachęcić znudzonych burgerami w McDonald’s, by dali sobie szansę na zarobienie e-pieniędzy, które zamienią na obiad u Gordona Ramsaya.

E*Trade Financial Corporation to usługi finansowe on-line, dzięki którym inwestorzy mogą kupować i sprzedawać papiery wartościowe, takie jak akcje, obligacje, fundusze inwestycyjne oraz fundusze giełdowe za pośrednictwem elektronicznych platform obrotu.

Za kreację kampanii odpowiada agencja MullenLowe.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij