Jakub Cieśluk na czele działu Client Service w Artegence

Jakub Cieśluk objął w agencji stanowisko head of client service.
O autorze
0 min czytania 2017-06-29

Cieśluk dołączył do Artegence w pierwszej połowie czerwca. Przez ostatnie trzy lata pracował w agencji Kalicińscy.com na stanowisku group account director, a poprzednie sześć lat w PZL, jako account manager.

– Jakub to doświadczony manager, mający na koncie pracę dla najbardziej wymagających marek. Ma jasno określone cele, plan i wizję działu Client Service. Jestem pewien, że to idealna osoba na to stanowisko – komentuje Andrzej Szewczyk, prezes Artegence.

Jakub Cieśluk pracował m.in. dla takich klientów jak IKEA, Alior Bank, SKODA, Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec, Polkomtel, Orlen czy Bliska.

Ukończył zarządzanie i marketing oraz psychologię organizacji pracy na Uniwersytecie Warszawskim. Jest również absolwentem Szkoły Strategii Marki SAR.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj