Kamikaze wzmacnia dział designu, do zespołu dołącza Adam Bogusiak

Do agencji Kamikaze dołącza Adam Bogusiak, obejmując stanowisko Senior Graphic Designera. Wzmacnia dział designu i kodowania agencji, tzw. Studio, które liczy 13 pracowników.
O autorze
1 min czytania 2017-07-03

Pracami Studia kieruje Paulina Pawlak, Traffic Manager, a nadzór artystyczny sprawuje Natan Jabłoński, Art Director.

Adam Bogusiak w branży digital pracuje od 11 lat. Karierę rozpoczynał w agencji Atom Media Interaktywne, w kolejnych latach pracował m.in. w Digital One (obecnie Deloitte Digital) i AMG.net. W latach 2011 – 2016 pracował w agencji Synkro, jako Senior Graphic Designer, projektując m.in. dla Roche, Hochland, Roxy FM, Paradyż, Volkswagen. Bezpośrednio przed przejściem do Kamikaze pracował w agencji Venti, jako Senior Graphic Designer, projektując m.in. dla Atlas, Impel, Drosed Awbud, Superfish.

W Kamikaze Adam Bogusiak zajmie się projektowaniem dla kluczowych klientów agencji, m.in. L’Oreal Polska i Orange Polska. 

Adam jest doświadczonym designerem i bardzo się cieszę, że wzmacnia nasz team. Studio liczy już sobie 13 osób, w tym 6 designerów i 7 koderów – naszym zdaniem taki skład zespołu to skuteczny sposób na jak najbardziej owocną współpracę między nimi, co jest szczególnie ważne od momentu kiedy akcent w produkcjach digitalowych przesunął się na front, czyli od czasu upowszechnienia się RWD – mówi Michał Ryszkiewicz, prezes zarządu Kamikaze.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Adam Bogusiak jest dziesiątą osobą rozpoczynającą pracę w Kamikaze w tym roku; w ostatnich tygodniach do zespołu agencji jako Senior Account Manager dołączyła Ewa Przyborowska, przechodząc z agencji Deloitte Digital. W sumie w Kamikaze pracuje obecnie ponad 50 osób.

Kamikaze to działająca od 11 lat niezależna agencja interaktywna z zacięciem strategicznym. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Orange, L’Oreal, Super-Pharm, Eurobank, McCormick, Fortuna, Łowicz, Kotlin

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się