Rusza kolejna odsłona kampanii „Lubię Ludzi”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza kolejna odsłona kampanii „Lubię Ludzi”

Część wakacyjna będzie opierać się na spotach internetowo - telewizyjnych, w których znani sportowcy przyznają się do tego, że „lubią ludzi”.

Kampania wzbudza zainteresowanie Polaków w szczególności tym, że w sposób pozytywny uderza w narastający problem podziałów społecznych w Polsce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W każdym ze spotów, znani sportowcy zwracają uwagę na jedną wartość, która wydaje się kluczowa by połączyć Polaków.

Kampania składa z 7 spotów, z czego 5 to spoty dedykowane konkretnym bohaterów, a dwa są próbą kompilacji wszystkich sportowców.

Maja Włoszczowska stwierdza, że kluczem do połączenia jest uczciwa praca (lubię uczciwie pracować i lubię ludzi pracowitych), Karol Kłos odwołuje się do drużynowości (lubię gdy jesteśmy różni), Wojtek Szczęsny do życzliwości (lubię wygrywać i lubię gdy wygrywają inni), a Tomek Majewski do wrażliwości (lubię pomagać i liczę na pomoc innych). Wartości nie są przypadkowe, gdyż to właśnie one nie tylko łączą Polaków ponad podziałami, ale też są wymieniane jako te, z którymi kojarzy się SZLACHETNA PACZKA (badania Kantar TNS dla Szlachetnej Paczki). 

- To ważna kampania. Nasze społeczeństwo się polaryzuje, coraz więcej wrogości pojawia się w mediach, na ulicach. Zatracają się podstawowe wartości. A przecież cały czas jesteśmy tymi samymi ludźmi. Jesteśmy jednym społeczeństwem. Pamiętajmy o tym, dbajmy o siebie i innych. O ile będzie piękniej. Może to idealistyczne, patetyczne i utopijne, ale ja wierzę, że dobro dwa razy wraca. Wierzę w ludzi. I lubię ludzi. – deklaruje Włoszczowska. Wierzę w to, że Polacy zaczną się jednoczyć nie tylko przy okazji meczów reprezentacji – mówi Karol Kłos.

Chcemy aby kampania „Lubię Ludzi” przypomniała Polakom o wartościach, które łączą każdego z nas, niezależnie od sympatii politycznych i pochodzenia. Chcemy by Polacy manifestowali swoje wartości i angażowali się w działania społeczne, w ramach projektów pomocowych Szlachetnej Paczki i Akademii Przyszłości – puentuje Jakub Marczyński, ze SZLACHETNEJ PACZKI. 

Spoty będą emitowane za pośrednictwem mediów społecznościowych i telewizyjnych. Kompilacja spotów z udziałem wszystkich sportowców będzie można zobaczyć na antenie stacji telewizyjnych, które zdecydują wesprzeć się kampanię społeczną w pasmach kampanii społecznych. Spoty zostały wyprodukowane przez Stowarzyszenie WIOSNA i ISTV, reżyserem był Michał Bolland, za zdjęcia był odpowiedzialny Cezary Stolecki, postprodukcja była realizowana przez Tomka Bochniaka i krakowski Multilab przy KPT. 

Pierwszy etap kampanii „Lubię Ludzi” koncentrował się na działaniach z udziałem influencerów oraz działaniach wizerunkowych. W ich ramach na warszawskiej patelni został opublikowany manifest „lubię ludzi”, który do końca lipca będzie pojawia się w różnych miastach Polski, w Przeglądzie Sportowym. Za pośrednictwem Super Expressu organizatorzy rozdystrybuowali 1 200 000 naklejek z hasłem „Lubię Ludzi”. Kolejne etapy kampanii „Lubię Ludzi” są przewidziane na sierpień i dalsze miesiące. Narracji towarzyszyć będzie komunikacja dotycząca rekrutacji wolontariuszy do Szlachetnej Paczki i Akademii Przyszłości.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij