Spider-Man zaskoczył klientów Starbucks. Nowy prank z okazji promocji filmu

Spider-Man zaskoczył klientów Starbucks. Nowy prank z okazji promocji filmu
Do premiery Spider-Man: Homecoming czasu zostało niewiele. Aby promować kolejną, długo wyczekiwaną premierę filmu, wytwórnia Sony wraz z Starbucks przygotowała dla niczego nieświadomych klientów dowcip, który niejednemu zostanie w pamięci na długo.
O autorze
1 min czytania 2017-07-04

Klienci Starbucksa w Nowym Jorku chcąc odebrać swoje zamówienie zostają zaskoczeni przez spadającego na sieci Spider-Mana przejmującego swoją kawę.

Za kreację akcji, która powstała wokół promocji nowego filmu o człowieku pająku, odpowiedzialna jest agencja Thinkmodo. Jest ona także odpowiedzialna za najpopularniejszą, do tej pory, takiego rodzaju akcję promocyjną filmu. Kilka lat temu goście nowojorskiej kawiarni byli świadkami przerażających scen. Rozzłoszczona klientka odkryła, że ma moc przesuwania przedmiotów za pomocą siły woli. Umiejętność tę wykorzystała przeciwko mężczyźnie, który zalał jej komputer kawą. Prank okazał się reklamą wchodzącego do kin filmu „Carrie”.

PS

Innym popularnym żartem było opętane dziecko, które straszyło ludzi w samym centrum Nowego Jorku. Jego twarz budziła trwogę, a dodatkowo dziecko wymiotowało na przerażonych przechodniów!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Coraz częściej wytwórnie filmowe prześcigają się w pomysłach na promocję filmu. Poniżej możecie zobaczyć inne przykłady takich dowcipów:

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Na promocję filmów kinowych wydawane są miliony. Aby zainteresować widza i przyciągnąć przed srebrny ekran często nie wystarczą już same plakaty czy trailery. Potrzeba czegoś więcej. Czego? Zobacz →  tutaj.