Konkurs e-Commerce Polska awards 2017 nagrodzi dostawców innowacji cyfrowych dla e-usług

Wystartowała 5 edycja Konkursu e-Commerce Polska awards organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Po raz pierwszy w Konkursie jest kategoria dla dostawców innowacji cyfrowych dla e-usług.
O autorze
1 min czytania 2017-07-06

Wszystkie podmioty – w tym domy mediowe i agencje interaktywne, które dostarczają takie innowacyjne rozwiązania dla swoich klientów, mogą zgłosić się do Konkursu e-Commerce Polska awards 2017!

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są w sumie w 17 kategoriach dedykowanych e-sklepom, bankom, ubezpieczycielom, reprezentantom e-medycyny, e-administracji oraz dostawcom innowacyjnych technologii. Termin zgłoszeń upływa 13 sierpnia 2017 roku.

IDEA e-Commerce Polska awards:

Dynamiczny rozwój technologii oraz zmieniające się preferencje i oczekiwania współczesnych klientów, którzy są „smart”, zmuszają sklepy oraz instytucje do nieustannej weryfikacji i ulepszania swoich platform, produktów i przede wszystkimi komunikacji z odbiorcami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konkurs e-Commerce Polska awards powstał z myślą nagradzania tych, którzy w sposób najlepszy i najszybszy dostosowują się do zmian, jakie zachodzą na współczesnym rynku.

Konkurs od lat skierowany jest do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów oraz platform internetowych. W zeszłorocznej edycji Konkursu po raz pierwszy pojawiły się kategorie dla sektora bankowego i ubezpieczeniowego, które znajdują się również w 5 edycji e-Commerce Polska awards. Nowością są kategorie skierowane do reprezentantów e-medycyny, e-administracji oraz do dostawców innowacyjnych technologii w tym agencji oraz domów mediowych dostarczających innowacyjnych rozwiązań technologicznych swoim klientom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Szczegóły dotyczące Konkursu na stronie.  

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się