Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Piotr Stochmalski w LiquidThread

Piotr Stochmalski dołączył do agencji LiquidThread. Będzie pracował na stanowisku Social Media Manager.
O autorze
0 min czytania 2017-07-07

W LiquidThread Piotr będzie zajmował się przygotowaniem strategii, pozyskiwaniem nowych klientów i koordynacją całościowych działań w social media (w tym WOMM) między innymi dla Sanofi Aventis, Lorenz Bahlsen czy Lactalis Polska. Piotr dołączył do zespołu Moniki Pruszczyńskiej.

Przez ostatnie dwa lata Piotr pracował w Ogilvy&Mather, gdzie był odpowiedzialny między innymi za obecność marki nju mobile w social media. Brał udział w realizacji kampanii nju tandem, która została nagrodzona statuetką Effie.

Wcześniej Piotr pracował w Red8 Digital. Odpowiadał tam za działania dla marek Rafaello i Rexona. Karierę zaczynał w MRM//McCann jako Community Manager. W McCann zajmował się obsługą mediów społecznościowych dla m.in. MasterCard, KFC, Chevrolet, Coca-Cola i L’Oreal. Piotr współtworzył też komunikację w social media dla marek IBM i Allianz i Saturn Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj