W LiquidThread Piotr będzie zajmował się przygotowaniem strategii, pozyskiwaniem nowych klientów i koordynacją całościowych działań w social media (w tym WOMM) między innymi dla Sanofi Aventis, Lorenz Bahlsen czy Lactalis Polska. Piotr dołączył do zespołu Moniki Pruszczyńskiej.
Przez ostatnie dwa lata Piotr pracował w Ogilvy&Mather, gdzie był odpowiedzialny między innymi za obecność marki nju mobile w social media. Brał udział w realizacji kampanii nju tandem, która została nagrodzona statuetką Effie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wcześniej Piotr pracował w Red8 Digital. Odpowiadał tam za działania dla marek Rafaello i Rexona. Karierę zaczynał w MRM//McCann jako Community Manager. W McCann zajmował się obsługą mediów społecznościowych dla m.in. MasterCard, KFC, Chevrolet, Coca-Cola i L’Oreal. Piotr współtworzył też komunikację w social media dla marek IBM i Allianz i Saturn Polska.